השלט ברחוב יותם המפנה למדרכה ממול (צילום: חגית הורנשטיין)
השלט ברחוב יותם המפנה למדרכה ממול (צילום: חגית הורנשטיין)

חלם ברחוב יותם: לאיזו מדרכה לעבור?

תושבי רחוב יותם סובלים מריבוי של פרויקטי תמ"א ברחובם, ואל אלה הצטרפו לאחרונה עבודות חפירה והטמנת צינורות של תאגיד המים מי כרמל. כתוצאה מהעבודות נחסם המעבר להולכי רגל בין בניינים מספר 30 למספר 38, ושלט שהוצב במקום מפנה את הולכי הרגל למדרכה ממול. הבעיה: גם היא חסומה

פורסם בתאריך: 9.6.23 07:56

זה כמה חודשים סובלים תושבי רחוב יותם באחוזה מריבוי פרויקטים של תמ"א לכל אורכו. מעבר לרעש בלתי פוסק משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות אחר הצהריים המאוחרות, לאבק וללכלוך, גם הופקעו מקומות חניה לרוב. בכל שעות היום נוצרים במקום פקקי תנועה בגלל רכבי עבודה כבדים כמו מנופים, מערבלי בטון, מחפרונים, טרקטורים ומשאיות, כך שהמפגע פוגע גם בתושבי העיר שאינם גרים במקום.

אלא שנוסף על הפרויקטים הללו, לאחרונה מתבצעות ברחוב גם עבודות חפירה והטמנת צינורות לשדרוג קווי המים והביוב של תאגיד המים מי כרמל. לשם כך, לא רק חופרים תעלות בצדי הכביש, אלא גם המדרכות נחפרות, וכתוצאה מכך המעבר להולכי רגל מבניין מספר 30 ועד לבניין מספר 38 חסום. 

 

המדרכה החסומה ממול (צילום: חגית הורנשטיין)

המדרכה החסומה ממול (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

השבוע הגדילו הפועלים לעשות כשהציבו שילוט הכוונה בפינת הרחובות יותם-יוכבד ויותם-אהוד על כך שהמדרכה חסומה ויש לעבור למדרכה ממול. אך אליה וקוץ בה – גם המדרכה ממול חסומה, ולהולכי הרגל אין פתרון אלא לסכן את חייהם ברדתם מחוסר ברירה לכביש.

תושבת השכונה אמרה ל"כלבו – חיפה ןהקריות": "מדובר בסיוט, פשוט סיוט. לפני כמה זמן עברנו גיהנום בצד אחד של הרחוב, ועכשיו כל הצד השני מושבת. פשוט מערב פרוע העיר הזו".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

מדרכה חסומה ברחוב יותם (צילום: חגית הורנשטיין)

מדרכה חסומה ברחוב יותם (צילום: חגית הורנשטיין)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר