מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בגלל 10,000 שקל: קיומו של מצעד הגאווה בקרית חיים בסכנה

קיומו של מצעד הגאווה בקרית חיים מוטל בספק מכיוון שלמארגנים חסר סכום של כ-10,000 שקל לאבטחתו. עד עתה הצליחו המארגנים לאסוף כ-10,000 שקל מתרומות מתוך 20,000 השקלים שנדרשים לאבטחה. המארגנים גייסו מימון חלקי והחליטו כי הבמה המרכזית בנקודת סיום המצעד בחוף הים לא תוקם

פורסם בתאריך: 12.6.23 08:00

קיומו של מצעד הגאווה בקרית חיים מוטל בספק. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי קיום המצעד, שמתוכנן להתקיים ביום שישי – יממה לאחר המצעד בחיפה, נמצא בסכנה מכיוון שלמארגנים חסר סכום של כ-10,000 שקל לאבטחתו בהתאם לדרישות המשטרה. עד עתה הצליחו המארגנים לאסוף כ-10,000 שקל מתרומות מתוך 20,000 השקלים שנדרשים לאבטחה.

לפני כשלושה שבועות נחשף כאן כי קהילת הלהט"ב בחיפה ובקריות וקהילת להט"בים יוצאי חבר העמים מתכננות לקיים לראשונה מצעד גאווה בקרית חיים. המארגנים פנו לתחנת משטרת זבולון כדי לקבל את האישורים הנדרשים, ואחד מהתנאים לקיומו הוא אבטחה. מכיוון שהמצעד אינו ממומן על ידי גורם מוניציפלי כלשהו, המארגנים גייסו מימון אך הוא חלקי בלבד, ובשל כך כבר הוחלט כי הבמה המרכזית שאותה הם תכננו להקים בנקודת סיום המצעד בחוף הים לא תוקם.

 

 

עם זאת, המארגנים עדיין לא הרימו ידיים, והם עדיין מחפשים תרומות וחסויות. "הפקת המצעד מתקדמת כסדרה", אומר תדהר טויכר ממארגני המצעד, "אנחנו צופים הגעה של כ-200-150 משתתפים. בהמלצת הגורמים המקצועיים החלטנו לוותר על הפקת אירוע סיום גדול ומושקע כדי לצמצם את עלויות ההפקה ולעמוד בדרישות האבטחה של המשטרה, כי מבחינתנו ביטחון הצועדים הוא לפני הכל".

לדבריו, "יש לנו כמה נותני חסות מהקהילה שהתחייבו לעזור לנו לממן את ההפקה, אבל חסרים לנו עוד כ-10,000 שקל למימון סדרנים וסידורי אבטחה ראויים. כל מי שמעוניין לסייע מוזמן ליצור קשר איתי בווטסאפ או בטלפון מס' 052-2877722".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. הדוקטור מחיפה

    כאילו קריית חיים זה החצר האחרוית של הגברת קליש אולי שסוף סוף תזרוק כמה שקלים על קריית חיים כבכר

  2. 200 הומואים? זה הכל?

    כל פעם שאני עובר ליד הבנק אני כל הזמן רואה פוסטרים של להטבים, אבל מסתבר שהם מיעוט כך כך קטן, כל כך פתטי שאפילו אין להם מספיק משתתפים לממן את הפ'טישים הדוחים שלהם

    בשביל קריית חיים צריכה מצעד? הם יכול ללכת לחיפה איפה ששאר הסוטים נמצאים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר