מועדון הנוער הגיבורים (צילומים: מוסטפא אבו דבוס)
מועדון הנוער הגיבורים (צילומים: מוסטפא אבו דבוס)

חליסה: העירייה לא משקמת מועדון שנשרף, 150 ילדים מסתובבים ברחוב

לפני כשלושה שבועות נשרף מועדון הנוער הגיבורים בחליסה ונסגר. לטענת תושבי השכונה, עיריית חיפה לא נוקטת פעולות לשיקומו, וכ-150 ילדים ובנו נוער מסתובבים ברחוב ללא מענה חינוכי. לדבריהם, אם המועדון לא ישוקם בקרוב הם יפגינו נגד העירייה: "כולם אשמים - גם ראש העיר וגם חברי המועצה היהודים והערבים"

פורסם בתאריך: 15.6.23 17:22

מועדון הנוער הגיבורים בחליסה נשרף לפני כשלושה שבועות ונסגר, אך מאז לא נוקטת עיריית חיפה כל פעולה לשיקומו, וכ-150 ילדים ובנו נוער מסתובבים ברחוב ללא מענה חינוכי – כך טוענים תושבי השכונה הזועמים. לדבריהם, אם המועדון לא ישוקם בזמן הקרוב הם יפגינו מול היכל העירייה.

יצוין כי לפני שנה נאלץ ועד השכונה לסגור את המועדון לתקופה קצרה מכיוון שהעירייה לא דאגה לכוח אדם שיפעיל אותו לאחר שהמדריך שהפעיל את המועדון עזב.

 

 

חבר הנהלת ועד השכונה מוסטפא אבו דבוס: "לאחר השריפה קבעה העירייה שהמבנה מסוכן ושאי אפשר לפעול בו, אך היא לא עושה דבר כדי לתקן את מה שנשרף. זה היחס של העירייה ושל חברי מועצת העיר לילדים ולתושבים של חליסה. העירייה מזניחה את המועדון ואת השכונה. כולם אשמים – גם ראש העיר עינת קליש רותם וגם חברי המועצה היהודים והערבים שלא דואגים לחליסה. לאיש לא אכפת".

יוסוף אימן, פעיל חברתי בשכונה: "נפגשתי עם ראש העיר פעמיים בנושא המועדון. היא טוענת שחברי המועצה לא מאשרים לה את התקציב לשיפוץ. חשוב לציין שבעבר תקציב המועדון עבר דרך מתנ"ס נוה יוסף וכלל לא הגיע אלינו. התקציב נעצר שם. כעת הכל שרוף ואי אפשר לפעול במועדון".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פעלה באופן מיידי להבטחת המשך פעילותו הרציפה של המועדון שנשרף. עד לשיקום המבנה מתקיימת פעילות המועדון במרכז הקהילתי בחליסה, באולם הספורט ובמגרש מועדון הגיבורים שהוכשר לאחר השריפה להמשך פעילות ולאימוני הילדים".

עוד נמסר כי "במקביל פועלת העירייה במלוא המרץ מול כל הרשויות והגורמים המוסמכים בנושא, ובכלל זה כיבוי אש וחברת הביטוח, על מנת לשקם ולשפץ מהר ככל הניתן את מבנה המועדון הפועל בתמיכה ובמימון מלאים של העירייה על פי תוכנית שהותאמה לצרכי הילדים ואשר וכוללת בין השאר שני רכזי ספורט וקבוצת כדורסל לנערות הפועלת בהצלחה מרובה וזוכה לאהדה רבה".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר