עומס חום קיצוני (צילום: titoOnz/depositphotos.com)
עומס חום קיצוני (צילום: titoOnz/depositphotos.com)

מחר: שרב כבד, מערך הכבאות בהיערכות מוגברת

הטמפרטורות בחיפה מחר צפויות להגיע ל-32 מעלות, ונציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי חתם על צו איסור הדלקת מדורות ואש בשטחים פתוחים בכל הארץ ולאורך כל שעות היום. כספי: "מערך כבאות והצלה לישראל נערך בעצימות גבוהה לנוכח ערכי מזג האוויר הצפויים בסוף השבוע"

פורסם בתאריך: 16.6.23 12:54

בשל השרב הכבד הצפוי מחר (שבת), כאשר הטמפרטורות בחיפה צפויות להגיע ל-32 מעלות, חתם נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי על צו איסור הדלקת מדורות ואש בשטחים פתוחים בכל הארץ ולאורך כל שעות היום.

לפי התחזית של השירות המטאורולוגי צפויים מחר תנאי מזג אוויר קיצוניים אשר מעלים את החשש הסביר להתפשטות שריפות. הטמפרטורות יעלו עלייה ניכרת, רוחות עזות ינשבו ואובך צפוי ברוב חלקי הארץ. בתום הערכת מצב שקיים כספי הוא חתם על צו האוסר הדלקת מדורות והבערת אש ביישובים, בשטחים פתוחים, ביערות, בפארקים, בשמורות טבע ובגנים. הצו ייכנס לתוקפו ביום שבת בשעה 8:00 ויסתיים ביום ראשון בשעה 8:00.

 

 

מערך הכבאות וההצלה נערך בכוחות מתוגברים במחוזות ובטייסת הכיבוי האווירי בשיתוף עם משטרת ישראל, עם קרן הקיימת לישראל ועם רשות הטבע והגנים לתת מענה מיטבי מהיר לכל אירוע אליו נידרש. יצוין כי האיסור חל על הבערת אש, לרבות עבודות טכניות היוצרות בערה או אש גלויה בשטח פתוח ושריפת צמחייה וגזם.

כספי: "מערך כבאות והצלה לישראל נערך בעצימות גבוהה לנוכח ערכי מזג האוויר הצפויים בסוף השבוע. אירועי השבועות האחרונים הוכיחו לנו שהיערכות מקדימה היא המפתח להתמודדות נכונה. אני חוזר ומבקש מהציבור להיות קשוב להנחיות הצו ולא להבעיר אש באזורים שאינם מיועדים לכך".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר