חתול מגרש תן (צילום מתוך מצלמות האבטחה של אושר חבוב)
חתול מגרש תן (צילום מתוך מצלמות האבטחה של אושר חבוב)

צפו: החתולים בקרית שפרינצק נוקמים בתנים

אחרי תקופה ארוכה שבה תנים נהגו להגיע בלילות לרחוב הבסטיליה בקרית שפרינצק ולטרוף גורי חתולים, בימים האחרונים התהפכו היוצרות. "עכשיו החתולים הגדולים מחכים לתנים ומגרשים אותם", מספרת אושר חבוב, תושבת הרחוב, "הגורים ששרדו מחכים להם וכאילו נוקמים בהם על מה שהם עושים לגורים הקטנים"

פורסם בתאריך: 26.6.23 07:51

רחוב הבסטיליה בקרית שפרינצק הוא רחוב קטן שמסתיים בצלע ההר. וכאילו לא די בחזירי הבר שפוקדים אותו, זה שנתיים שתושבי הרחוב מנסים להתרגל לנוכחותם של תנים. אלא שבזכות מצלמות אבטחה שהתקינה בביתה גילתה אושר חבוב, תושבת רחוב הבסטיליה, שהתנים לא באים רק לבקר.

"יש לנו פה המון תנים ברחוב, והם באים לטרוף חתולים", מספרת חבוב, "בזמן האחרון התרוקנה השכונה מחתולים. באחד מהלילות האחרונים התנים לקחו גור ג'ינג'י קטן, ומאז לא ראיתי אותו. רק שמענו צרחות. תמיד כשיש צרחות כאלה אנחנו יודעים שהגיע תן".

בתחילה חבוב לא האמינה שתנים טורפים את החתולים ברחוב, ואז היא נכנסה לסרטונים של מצלמות אבטחה. "אני מאכילה את החתולים פה ומטפלת בהם", היא אומרת, "כשאחת מהשכנות אמרה לי שהתנים העלימו את כל הגורים, לא האמנתי לה ואפילו התווכחתי איתה. אמרתי לה 'מה פתאום? מה, זה ג'ונגל?'. אבל אז נכנסתי למצלמות האבטחה וראיתי תן בכניסה לבניין שלי שתופס חתול בצוואר ורץ איתו. כמה ימים אחרי זה התנים לקחו לי גור שחור-לבן קטן".

 

 

לטענתה, היא מתריעה כבר שנתיים על התופעה, אך דבר לא נעשה: "פניתי בבקשה שיבואו לטפל בזה. אמרתי שנושא התנים הוא בוער יותר מתופעת החזירים. אמנם החזירים הופכים פחים ומפזרים זבל, אבל הם באים לאכול והולכים, הם לא טורפים. התנים הם חיות טרף. הם גם מסוכנים מאוד כי יכול להיות שיש להם כלבת".

אלא שכעת, מספרת חבוב בגאווה לא מוסתרת, היוצרות התהפכו. בימים האחרונים היא עדה, שוב בזכות סרטוני האבטחה, שהחתולים החליטו להשיב מלחמה. "אחרי תקופה ארוכה שבה התנים חוטפים חתולים קטנים וטורפים אותם, עכשיו החתולים הגדולים מחכים לתנים ומגרשים אותם. לולא המצלמות לא הייתי יודעת על זה. נראה לי שהגורים שהצליחו לשרוד גדלו, התחזקו והתחשלו, ועכשיו הם מחכים להם וכאילו נוקמים בהם על מה שהם עשו לגורים".

 

 

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. יואב

    וואט איזה סיפור!
    לא מבין איך הסקופ הזה לא פתח את המדורות בערוצי הטלויזיה?

  2. דוד

    חחחח מצחיק שאת מתלוננת על חיה שמתנהגת באופן טבעי ולא עצמך שפוגעת בטבע.
    התנים מגיעים בגלל שאת מפזרת אוכל לחתולים ועל הדרך טורפים את הגורים אז מי שאשם בזה זאת את!!!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר