הפח ההפוך צמוד לרכבו של התובע
הפח ההפוך צמוד לרכבו של התובע

תביעה: חזיר הפך פח על רכב, העירייה מסרבת לפצות

תביעה נוספת נגד עיריית חיפה בשל נזק שגרם חזיר בר: תושב רחוב סטפן וייס בכרמל הצרפתי הגיש תביעה נגד העירייה בבית המשפט לתביעות קטנות בגין נזק שנגרם לרכבו לאחר שחזיר הפיל פח אשפה על מכוניתו. לטענתו, "העירייה מסרבת להכיר באחריותה לאירוע וטוענת שלא היה ניתן לעשות דבר במקרה זה"

פורסם בתאריך: 28.6.23 07:55

תושב העיר הגיש אתמול (שלישי) תביעה נגד עיריית חיפה בבית המשפט לתביעות קטנות בגין נזק שנגרם לרכבו לאחר שחזיר בר הפיל פח אשפה על מכוניתו ברחוב סטפן וייס בכרמל הצרפתי.

על פי כתב התביעה, "ב-22 במאי בשעה 7.30 בבוקר הגעתי לחניה ומצאתי שפח אשפה גדול אשר משמש את תושבי הרחוב הופל על רכבי, וכתוצאה מכך נגרם נזק כבד לצד שמאל של הרכב". התובע ציין כי "מיקומו של הפח הוא בחדרון מאחורי שער ברזל. לקראת מועד פינוי האשפה מגיע עובד העירייה ומזיז את הפח לרחוב, סמוך לרכבים החונים, עד שמגיע רכב פינוי האשפה", וצירף לכתב התביעה תמונה של פח אשפה מלא שעומד סמוך לרכבים החונים עד שמגיע רכב הפינוי.

לטענתו, "כנראה שבאותו היום, בטווח הזמן שבין הוצאת הפח לרחוב למועד הגעת רכב הפינוי, הגיע חזיר בר והפך את הפח על הרכב שלי (האזור שבו אני גר משופע בחזירים שמשוטטים ומחפשים מזון בפחים זמינים). כדי לצאת עם הרכב ולא לאחר לעבודה נאלצתי להרים את הפח בכוחות עצמי ולפנות את האשפה".

עוד טוען התובע כי הוא פנה לעירייה בעניין והעביר לה את כל החומרים שהוא נדרש להעביר, אך "לצערי העירייה מסרבת להכיר באחריותה לאירוע וטוענת שלא היה ניתן לעשות דבר במקרה זה, למרות שהאחריות על הוצאתו והחזרתו של הפח למקומו מאחורי שער ברזל היא של עובדי התברואה, שבמקרה זה התרשלו בתפקידם וכתוצאה מכך נגרם הנזק. כמו כן באחריותה של העירייה לפעול להרחקת מזיקים ושלא יגיעו חזירי בר למקומות מגורים ויגרמו לנזק. מיותר לציין שכתוצאה מתגובת העירייה ומהנזק שנוצר נגרמו לי עוגמת נפש, טרחה והוצאות משפט".

 

הנזק שנגרם לרכב

הנזק שנגרם לרכב

 

 

אל כתב התביעה צירף התובע תמונות המעידות על הנזק שנגרם לרכבו ואומדן הנזק על ידי מוסך שמוערך ב-4,000 שקל. כעת הוא תובע מהעירייה 8,430 שקל.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר התובע: "כנראה שבטווח הזמן שבין הוצאת הפחים לרחוב להגעתו של רכב הפינוי בא חזיר והפך את הפח. הפח ההפוך היה מלא, כך שלא סביר שכבר רוקנו אותו. מישהו פה התרשל. שום אדם לא יבוא וסתם יהפוך פח על הרכב שלי. אני לא מסוכסך עם אף אחד, זו שכונה שלווה".

לדבריו, הוא פנה למוקד העירוני 106 לאחר האירוע, פתח פנייה ובמקביל הופנה למדור תביעות בעירייה: "לאחר ששלחתי להם הצעת מחיר קיבלתי הודעה ממשרד עורך דין שפנייתי נדחית כי העירייה פעלה בסבירות, וכדי להאשים את העירייה אני צריך להוכיח נזק. בזה זה נגמר".

מעיריית חיפה לא נמסר תגובה.

 

הפח ההפוך צמוד לרכב

הפח ההפוך צמוד לרכב

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יעקב

    יש מה לעשות—3 פקחים נוצרים עם רובאי ציד וטבח נוצרי להכנת ארוחה ציבורית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה וחוסר לקיחת אחריות של העירייה, עד מתי נסבול ??? ואם חלילה היה נפגע ילד ??? העירייה חייבת לקחת אחריות ולדעתי המשפטית יש פה גם עילה לתביעה ייצוגית

  3. נ. צוק

    על כל נזק יש לתבוע אישית את העבריינית המורשעת. היא כבר רגילה לבתי משפט

  4. אוריה

    חייבים לירות בחזירים האלה , הם מזיקים ולא חיות מוגנות !!
    מי שיש לו נשק , שישתמש בו ולחסל את החזירים הארורים .

  5. עשקן

    אולי אתה חושב שלא שונאים אותך, אבל לנו אין הוכחות.
    החלטת לקפוץ למסקנה ולנצל את ההשנאה הפופולרית שיש לאדיוטים שימושיים לחזירים, אבל לא סיפקת שום ראייה לכך שמדובר בהם (להגיד אף אחד אחר לא יעשה לי את זה אינו הוכחה), אלו יכלו להיות נערים, או שיכורים, או רכב אחר שפגע בפח שהופל אליך, אולי עובדי התברואה הפילו והחליטו שאין להם כח להרים, אולי שכניך מאסו בך, אולי מי שחנה לידך אך מעבר לפח הזיז אותו שלא כראוי.
    ייתכן שנקלעת לתאונה דרכים והחלטת לגרום לזה להראות כאילו קרה כתוצאה מפח.
    בכל אופן אען לך ראיות שמכריעות, לבד תמונות של הרכב לאחר שהופל עליו הפח. תצטרך להשיג את הכסף מחברת הביטוח – וכנראה שאתה פוחד כי הם יבינו מהר מאוד שלא מדובר בפח שהתהפך בגלל חזיר…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר