אופנוע ים במהלך החיפושים אחר הילד שטבע (צילום: דוברות עיריית חיפה)
אופנוע ים במהלך החיפושים אחר הילד שטבע (צילום: דוברות עיריית חיפה)

נקבע מותו של הילד בן ה-13 שטבע בחוף הסטודנטים

הילד, תושב מכמנים, טבע בחוף הסטודנטים, וכוחות ההצלה משו אותו מהמים והעבירו אותו לכוחות מד"א. הוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה, ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הילד נכנס עם אחותו לים בחוף שאינו מוכרז ולא יצא ממנו. בחיפושים אחריו השתתפו אופנועי ים, ספינות ומסוק

פורסם בתאריך: 28.6.23 20:19

ילד בן 13 טבע הערב (רביעי) למוות בחוף הסטודנטים. הילד נכנס לים עם אחותו, אך לא יצא ממנו. בתום חיפושים שנמשכו דקות ארוכות איתרו מצילים של עיריית חיפה את הילד, משו אותו מהמים והעבירו אותו לכוחות מד"א. הילד פונה לקריה הרפואית רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.

יצוין כי חוף הסטודנטים אינו מוכרז, אין בו תחנת הצלה, והמצילים הוזעקו למקום מתחנות סמוכות. בחיפושים השתתפו אופנועי ים, ספינות, מסוק ופקחים עירוניים.

 

המסוק שהצטרף לחיפושים

המסוק שהצטרף לחיפושים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

 

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על ילד שנמשה מהים לאחר שטבע בחוף הסטודנטים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לרמב"ם תוך פעולות החייאה במצב אנוש.

פראמדיק מד"א שקד מאיר וחובש רפואת חירום במד"א ברוך לינשה: "כשהגענו לחוף ראינו אשה שהובילה אותנו לכיוון של כמה בני משפחה שחולצו מהמים וסיפרו לנו שאח שלהם נעדר במים. לאחר סריקות של השיטור הימי אותר במים ילד מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד הגעתנו לבית החולים".

מעיריית חיפה נמסר: "מצילים של העירייה הוקפצו למקום הטביעה לחיפושים אחרי הטובע, בין השאר באמצעות אופנועי ים העומדים לרשותם. כעבור כמה דקות מצאו המצילים את הנער מתחת למים כשהוא מותש ומעורפל. הם משו אותו מהמים ומיהרו להביא אותו לחוף להמשך טיפול של מד"א".

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי תחנת טירת כרמל בשיתוף עם היחידה האווירית של משטרת ישראל, עם השיטור הימי ועם הפיקוח העירוני חילצו נער שטבע בחוף הים. סמוך לשעה 19:20 התקבל דיווח במשטרה בדבר חשש לחיי נער שנכנס למים ואבד עמו קשר עין בחוף הסטודנטים. שוטרים ופקחים מטירת כרמל, יחידת השיטור הימי, יחידת הצוללנים ומסוק שהוזנק לאוויר על ידי מרכז השליטה של מחוז חוף החלו בחיפושים אחר הנער. המסוק, שוטרי השיטור הימי וצוות ההצלה בחוף איתרו את הנער וחילצו אותו. הנער, תושב מכמנים בן 13, הועבר לרמב"ם תוך ביצוע פעולות החייאה. מותו של הנער נקבע בבית החולים".

 

רכבי חירום של מד"א במקום הטביעה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רכבי חירום של מד"א במקום הטביעה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר