הספסלים ללא הצללה בחוף הכלבים (צילום: יובל בוסין)
הספסלים ללא הצללה בחוף הכלבים (צילום: יובל בוסין)

העירייה התקינה ספסלים בחוף הכלבים, אבל מה עם הצללה?

לדבריו של יו"ר ועד שכונת בת גלים יובל בוסין, עיריית חיפה התקינה ספסלים בחוף הכלבים אך לא דאגה להצללה, וכתוצאה מכך לא ניתן להשתמש בהם בחודשי הקיץ. בעקבות תלונה שהגיש התקינה העירייה שלוש שמשיות אישיות בחול אך הן לא נותנות מענה. בוסין: "התקנת הספסלים ללא צל היא בזבוז כסף"

פורסם בתאריך: 4.7.23 14:00

עיריית חיפה התקינה ספסלים בחוף הכלבים בבת גלים אך לא דאגה להצללה. התוצאה: לא ניתן להשתמש בספלים, במיוחד בתקופת הקיץ ובשיא עונת הרחצה כאשר השמש יוקדת.

יו"ר ועד השכונה יובל בוסין התלונן בעירייה על הבעיה, ולדבריו בעקבות התלונה התקינה העירייה שלוש שמשיות אישיות בחול אך הן לא נותנות מענה לצורך בצל, לא לספסלים שהותקנו ולא לבאי החוף מכיוון שהן קטנות מאוד.

בוסין: "התקנת הספסלים ללא צל היא בזבוז כסף. אם כבר התקנתם ספסלים, תדאגו שאפשר יהיה לשבת עליהם. גם מבחינה בריאותית זה לא תקין כי חשיפה לשמש בשיא החום היא אחד מהגורמים לסרטן עור. למה לא חושבים על זה? למה בעלי הכלבים שמגיעים לכאן צריכים להתמודד עם הבעיה הזו?".

 

 

לדבריו, "בסיורים שאני מקיים בשכונה, תושבים מתלוננים על בעיית הצל גם בטיילת בת גלים. גם כאן לא השקיעו מחשבה, הרסו את מבני הקשתות ובנו פרגולות שלא נותנות מענה. אפשר היה לנסוע לטיילת בתל אביב וללמוד מה עשו שם שיש צל בכל שעות היום".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בחוף הוקמה סככת צל, ואין כוונה להעמיד סככות או לבצע אלתורים מול המבנה שנושק לחוף ובכך לפגוע בקו הרקיע. לרווחת המבלים נפרשו מספר שמשיות שמשרתות את הכלבים ואת בעליהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יחסי ציבור שקופים

    העירייה הגרועה בישראל
    שמה שני ספסלים מיד רצה לתקשורת לפרסם ידיעה על זה.
    הרי ברור שמי ששלח את הידיעה הזאת לעיתון זה דובר העירייה

  2. ולמה לא שמו צל לכלבים

    ומה עם מיזוג? בלי מיזוג אי אפשר לשהות בים בקיץ. וכרית נוחה לישבן? בלי כרית אי אפשר לשבת על ספסל. אולי דיג"י? ומציל אישי לכל כלב? הרי כלבים לא מקשיבים למצילים אז צריך לעקוב אחריהם באופן פרטני.
    נו באמת, אנשים מגיעים לחוף לא כדי לחפש צל, ולמי שלא מתאים מגיע בשעות שבהן יש פחות שמש.
    חלאס עם הפרופגנדה הלעוסה הזו כנגד עיריית חיפה, שעממתם. לפחות תשתדלו שאלו לא יהיו טענות כאלו אוויליות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר