חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)
חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)

התביעות נערמות: עוד תביעה נגד העירייה בגלל חזירי בר

חברת הביטוח כלל הגישה תביעה נגד עיריית חיפה בגין נזק שנגרם לרכב המבוטח אצלה על ידי חזיר בר ודורשת פיצוי של כ-27,000 שקל. החברה תטען בבית המשפט כי העירייה "התנהלה ברשלנות, סיכנה את המשתמשים בדרך ולא פעלה כמצופה מרשות מקומית סבירה למניעת הסיכון שגרם לתאונה ולנזק"

פורסם בתאריך: 16.7.23 17:01

רשימת התביעות נגד עיריית חיפה בשל הנזקים שגורמים חזירי הבר הולכת ומתארכת: חברת הביטוח כלל הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בעיר תביעה נגד העירייה בגין נזק שנגרם לרכב המבוטח אצלה על ידי חזיר.

לפי כתב התביעה, "ב-11 ביולי 2022, בשעות הבוקר, המבוטח ניגש אל המכונית שחנתה ליד ביתו ברחוב שושנת הכרמל וגילה שהמכונית ניזוקה על ידי חזירי בר. בעקבות כך נגרמו למכונית נזקים וירידת ערך בסך כולל של 30,301 שקל".

בפירוט הטענות נכתב כי "התובעת (חברת הביטוח; ב"כ) תטען כי אינה יודעת ואף לא היתה יכולה לדעת, מה היו הסיבות שגרמו לתאונה, כי אירוע התאונה מתיישב עם המסקנה שהנתבעת לא נקטה זהירות סבירה, וכי מסיבה זו על הנתבעת הראיה שלא היתה לגבי התאונה התרשלות שהיא תחוב עליה".

 

 

עוד נכתב כי חברת הביטוח תטען כי "התאונה אירעה כתוצאה מרשלנות בלעדית ו/או כתוצאה מהפרת חובות חקוקות של הנתבעת, אשר התבטאו בין השאר במעשים ו/או במחדלים הבאים: אינה פועלת להסרת המפגעים הרבים אשר גורמים חזירי הבר הרבים בתחומי אחריותה; התנהלה ברשלנות; סיכנה את המשתמשים בדרך; לא פעלה כמצופה מרשות מקומית סבירה למניעת הסיכון שגרם לתאונה ולנזק במכונית".

סכום הפיצוי שמבקשת חברת הביטוח עומד על 27,335 שקל: "על הנתבעת לפצות את התובעת על הסכומים האלה עקב אחריותה הבלעדית לאירוע התאונה ולתוצאותיה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר