ארון החשמל שנשרף (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
ארון החשמל שנשרף (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

נס הלילה בחיפה: שריפה בארון חשמל הסתיימה ללא נפגעים

הלילה ברחוב חרוב: אשה בהיריון עברה לישון בסלון ביתה, והמעשה הזה הציל את חייהם של בני משפחתה. במהלך הלילה התעוררה האשה למראה ארון חשמל בוער, העירה את דיירי הבית שיצאו ממנו, ומנעה בנס פגיעה בנפש. בשירותי הכבאות וההצלה קוראים לציבור להתקין גלאי עשן

פורסם בתאריך: 17.7.23 06:50

אשה בהיריון שעברה במהלך הלילה (בין ראשון לשני) לישון בסלון ביתה ברחוב חרוב בשכונת הכרמל המערבי הצילה את חייהם של בני משפחתה. משירותי הכבאות וההצלה נמסר כי במהלך הלילה התעוררה האשה למראה ארון חשמל בוער, העירה את דיירי הבית שיצאו ממנו, ומנעה בנס פגיעה בנפש.

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף איתן ריפה הגיעו למקום במהירות והשתלטו בזריזות על השריפה שהתפשטה בפיר פנימי. האירוע הסתיים ללא נפגעים אך עם נזק לרכוש. קצין החקירות של תחנת חיפה שהגיע הבוקר למקום קבע כי ככל הנראה כשל חשמלי בלוח גרם להתפרצות האש.

משירותי הכבאות וההצלה נמסר: "אפשר להגיד שבמזל גדול לא היו נפגעים באירוע. גלאי עשן יכול היה להתריע בשלב מוקדם על התפתחות של שריפה. הגלאי היה מצפצף, מעיר את בני הבית ללא הישענות על מזל ומונע את הנזק הגדול שאיתו נאלצים בעלי הבית להתמודד כעת. אנו חוזרים וקוראים – גלאי עשן מציל חיים, התקינו גלאים בביתכם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר