מפגינים בתחנת הרכבת חוף הכרמל (צילום: מחאת העם חיפה)
מפגינים בתחנת הרכבת חוף הכרמל (צילום: מחאת העם חיפה)

הרכבת תפצה נוסעים ששילמו עבור כרטיס ונתקעו בגלל יום השיבוש

הנהלת רכבת ישראל הודיעה כי היא תפצה נוסעים שנתקעו אתמול ברכבת או ברציפים. ללקוחות שנסעו ברכבת מהשעה 16:30 ועד חצות יוטענו שני כרטיסי פיצוי, וגם נוסעים ששילמו עבור נסיעתם באמצעות רב קו או אפליקציות יפוצו. האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום

פורסם בתאריך: 19.7.23 18:28

נוסעים שנתקעו אתמול (שלישי) ברכבת או ברציפים החל בשעה 16:30 בגלל המחאות ברציפים יקבלו פיצוי. בהודעה שהוציאה הנהלת רכבת ישראל נכתב: "בשל העיכובים שבגינם חלו שינויים בלוחות הזמנים של רכבות הנוסעים יוטענו שני כרטיסי פיצוי עבור לקוחות שנסעו ברכבת החל מהשעה 16:30 ועד חצות".

באשר לנוסעים ששילמו עבור נסיעתם באמצעות רב קו נכתב: "לצורך קבלת הפיצוי יש להניח את כרטיס הרב קו במכונות לממכר הכרטיסים המוצבות בתחנות הרכבת השונות ולבחור באפשרות 'הטענת כרטיס שהוזמן' או להגיע לקופות הכרטיסים".

מי שרכש כרטיס באמצעות אפליקציות כדוגמת מוביט מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של הרכבת באמצעות טופס מקוון שנמצא באתר.

בהנהלת הרכבת מדגישים כי האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום החל מיום שני הקרוב, 24 ביולי, וכי לאחר תום המועד ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות לקבלת החזר באמצעות טופס מקוון.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר