ז'נט דנקנר ז"ל
ז'נט דנקנר ז"ל

יקירת העיר ז'נט דנקנר הלכה לעולמה הלילה

במשך עשורים ארוכים היתה ז'נט דנקנר דמות בולטת בחיפה בזכות פעילותה הפילנטרופית. היא שימשה במשך שלושה עשורים יו"ר אגודת הידידים של המרכז הרפואי כרמל, ועל כך היא קיבלה את אות יקיר העיר. אחייניתה אורלי מור: "חסרונה יורגש בעיר, במשפחה ולי במיוחד. בשבילי זו סופו של עידן"

פורסם בתאריך: 27.7.23 10:04

יקירת העיר ז'נט דנקנר נפטרה הלילה (בין רביעי לחמישי) בשיבה טובה. במשך עשורים ארוכים היתה דנקנר דמות בולטת בחיפה בזכות פעילותה הפילנטרופית. היא שימשה במשך כשלושה עשורים יו"ר אגודת הידידים של המרכז הרפואי כרמל, ועל כך היא קיבלה את אות יקיר העיר.

בעלה היה אברהם דנקנר, מייסד אימפריית העסקים של המשפחה, ולהם ארבעה בנים – אלון, רוני, דני וגדי. דני דנקנר היה מנכ"ל אריסון השקעות וכיהן כיו"ר דירקטוריון בנק הפועלים. לדנקנר בת נוספת, דפנה, מנישואים קודמים. הזוג התגורר בשכונת דניה, אך עם מותו של אברהם מכרה ז'נט את ביתם המפואר ועברה למגדלי פנורמה במרכז הכרמל.

אורלי מור, אחייניתה של דנקנר: "חסרונה יורגש בעיר, במשפחה ולי במיוחד. היא היתה לי כאם שנייה במשך שנים רבות. היה בינינו קשר נפלא. בשבילי זו סופו של עידן".

 

 

מהנהלת המרכז הרפואי כרמל נמסר: "ז'נט דנקנר ז"ל היתה הכוח המניע שהוביל את עמותת הידידים של בית החולים בגאון ובהצלחה לאורך שנים רבות. ז'נט היתה הנשמה המיוחדת שפעלה ללא לאות וראתה לנגד עיניה רק את טובתם של החולים ואת השגשוג של בית החולים. היא היתה אשת חסד אמיתית שאהבת האדם באשר הוא אדם תמיד בערה בה. הנהלת כרמל והנהלת עמותת הידידים מוקירות ומודות לז'נט על עשרות השנים מלאות הפעילות והעשייה הרבה עבור בית החולים ומטופליו. כולנו מרכינים ראש על מותה ושולחים תנחומים כנים למשפחתה".

הלווייתה של דנקנר תתקיים מחר (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין בנתניה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר