פעלולן מחוץ לקרונית הרכבל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
פעלולן מחוץ לקרונית הרכבל (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

"לא תכננו לחשוף כלום, תושבים מודאגים תפסו את הסצנה"

תמונתו של הפעלולן שנראה הבוקר תלוי מחוץ לרכבל סטלה מאריס חרכה את הרשתות החברתיות. בשיחה עם "כלבו - חיפה והקריות" מספר מנהל הלוקיישנים של הפקת הסרט: "זו תהיה קומדיית אקשן שתצא בשנה הבאה אל האקרנים. העלילה מתרחשת בחיפה, וחשוב לנו להראות כמה שיותר מקומות אייקוניים חיפאיים"

פורסם בתאריך: 30.7.23 14:39

תושבי בת גלים וקרית אליעזר, לפחות אלו שמתגוררים על צלע ההר שמשקיף אל תחנת הרכבל התחתון, צפו הבוקר (ראשון) במחזה בלתי שגרתי. בעוד קרוניות הרכבל עושות דרכן מסטלה מאריס למטה נראה אדם תלוי מחוץ לקרונית, בין שמים לארץ. המחזה נראה כאילו הוא לקוח מסרט אקשן, ואנחנו יכולים להרגיע שאכן זה כך. 

עומר מוסט, מנהל הלוקיישנים מטעם הפקת הסרט: "התחלנו היום על הבוקר צילומים לסרט קולנוע חדש שייצא לאקרנים בשנה הבאה ושכולו מתרחש בחיפה. צילמנו סצנה עם פעלולן שהיה תלוי על אחת מהקרוניות של הרכבל – משהו מהמם עם הנוף של כל הנמל והמפרץ. זה נראה מיליון דולר. התחלנו מוקדם כדי לא להפריע למהלך התקין של עבודת הרכבל".

וצוות הצילום היה בתוך הקרונית?

"לא, היינו על פלטפורמה בסטלה מאריס למעלה עם המצלמה, בקרונית היו שחקן וכמה ניצבים, והפעלולן היה קשור באופן מאובטח ומקצועי. עשינו לזה הכנה וסיורים מקדימים עם מהנדס בטיחות, למדנו את כל הנתונים וכתבנו את כל הדוחות שנדרשו מאיתנו. לא התייחסנו לעניין בקלות ראש, ויש לי רק בקשה אחת – אל תנסו את זה בבית. כל העלילה של הסרט מתרחשת בחיפה, והיה חשוב לנו להראות כמה שיותר מקומות אייקוניים חיפאיים, שהרכבל הוא אחד מהם. בשבועות הקרובים נעבור גם בכרמלית, בהר הכרמל ובהרבה מקומות יפים".

מי זה שכתב תסריט שלם על חיפה?

"את הפרטים האלה אני לא יכול עדיין לחשוף. אנחנו שומרים על זה בסודיות, גם את שם הסרט ואת השחקנים. אלו פרטים שאנחנו לא חושפים בינתיים".

 

 

תן משהו. זהו סרט קולנוע באורך מלא?

"זו תהיה קומדיית אקשן שתצא בשנה הבאה אל האקרנים. יש לנו עוד כמה ימי צילום בחיפה, וכשיאשרו יותר פרטים, אהיה מוכן לפרט".

יש לך במקרה תמונות שצילמת בטלפון שלך?

"וואלה, לא. בגלל כל הסיפור הזה של הסודיות והחשאיות ביקשו מאיתנו לא לצלם על הסט עד שאפשר יהיה לחשוף יותר. לא תכננו לחשוף כלום, אבל להפתעתנו תושבים מודאגים תפסו את הסצנה".

מנכ"ל הרכבל פאחר ביאדסי, זה היה מפחיד. הצילומים נערכו בתיאום עם כל הגורמים? 

"המפיק של הסרט אמר שזה מתואם עם כל מיני גורמים בעיריית חיפה. הם דיברו עם מחלקת תרבות ותיאמו עם כל גורמים כמו יועץ בטיחות ומהנדס, וכמובן שזה תואם איתנו. הם אלו שדאגו לכל הפרוצדורה. אלו חבר'ה רציניים שעבדו על זה משעת בוקר מוקדמת. הם באו עם משאיות, עם אנשי צוות ועם כלים. זה יהיה אחד מהסרטים הגדולים שצולמו פה, עם השקעה גדולה מאוד. העלילה מתרחשת במקומות שהם סמלים של העיר, מקומות מיתולוגיים, ואנחנו שמחים מאוד שהם בחרו ברכבל שלנו. הסרט שם את חיפה במוקד, ונעשה כל שיתוף פעולה על מנת לקדם את העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר