צילומים ממצלמות האבטחה החדשות בבת גלים (צילום: דוברות עיריית חיפה)
צילומים ממצלמות האבטחה החדשות בבת גלים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

העירייה: "הושלמה התקנת מצלמות האבטחה בבת גלים"

המצלמות מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה והן מצוידות במנגנון אנליטי שמתריע על פעילויות חריגות ומאפשר למוקדן להזעיק את גורמי האכיפה. המצלמות במערכת כריזה שמופעלת מרחוק ובמערכת שליטה ובקרה. הצילומים שנקלטים במצלמות נשמרים, והם יועברו לידי המשטרה בעת הצורך

פורסם בתאריך: 31.7.23 08:44

עיריית חיפה הודיעה כי בימים האחרונים הושלמה התקנת מצלמות האבטחה בשכונת בת גלים, וזאת לאחר התקנת מצלמות נוספות בנקודות מרכזיות בשכונה. עוד נמסר כי מצלמות הותקנו גם במדרחוב ח'טיב בעיר התחתית וכי הונחה תשתית להתקנת מצלמות בגן הציבורי החדש ברחוב ברל כצנלסון בנוה שאנן וברחבי שכונת גבעת זמר. התקנת המצלמות מומנה מתקציב הרשות לביטחון קהילתי ועיריית חיפה.

המצלמות מחוברות למוקד המבצעי של העירייה והן מצוידות במנגנון אנליטי שמתריע על פעילויות חריגות, ובמקרים שבהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת יכול המוקדן להזעיק את גורמי האכיפה העירוניים או את המשטרה. כמו כן, המצלמות מחוברות למערכת כריזה שמופעלת מרחוק ובמערכת שליטה ובקרה שמטרתה היא להציף למוקדן את ההתרעות ממערכת האנליטיקה. הצילומים שנקלטים במצלמות נשמרים, והם יועברו לידי המשטרה בעת הצורך.

מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה יאיר זילברמן: "האגף ממשיך בפרישת מצלמות ברחבי העיר בהתאם לתוכנית העבודה העירונית, וזאת לשיפור תחושת הביטחון האישי של התושבים. אגף הביטחון ימשיך בפעילות זו תוך היוועצות עם משטרת ישראל ובהתאם למדיניות שקבעה הנהלת העירייה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יפה מאד

    מצלמות האבטחה זה דבר נהדר! מה עם התקנה בהדר? שם הפרוטקשיין והחרקירי במכוניות חוגג,הירי ברחובות הדר, שם זה ממש קריטי וחשוב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר