המאבטח אבי חייט ומנהל התחנה צ'ארלי ששון עם הפעוטה (צילום: רכבת ישראל)
המאבטח אבי חייט ומנהל התחנה צ'ארלי ששון עם הפעוטה (צילום: רכבת ישראל)

דרמה במרכזית המפרץ: ילדה בת 3 נשכחה לבד בתחנה

צוות תחנת הרכבת מרכזית המפרץ איתר ושמר על פעוטה כבת שלוש שנשארה לבדה בתחנה לאחר שמשפחתה עלתה על הרכבת בלעדיה; כעבור כחצי שעה של מאמצים מצד צוות התחנה שבה המשפחה והתאחדה עם הילדה

פורסם בתאריך: 6.8.23 12:34

צוות תחנת הרכבת מרכזית המפרץ מורגל במתן שירות לאלפי המשפחות שעוברות בתחנה בחודשי הקיץ, אך ביום חמישי, לצד המשימות הרגילות, התווספה להם גם משימת שמרטפות.

סמוך לשעה 20:00 זיהה מאבטח התחנה אבי חייט עגלה שנשכחה באולם התחנה ובתוכה ילדה כבת 3. הוא מיהר לוודא שמצבה הרפואי הוא טוב והרגיע אותה עם אוכל ומים שהיו בעגלה. במקביל, בני משפחתה של הילדה, שכבר עלו על הרכבת דרומה, יצרו קשר עם מוקד הבטיחות של הרכבת, שחיבר אותם למנהל התחנה צ'ארלי ששון, וזה סייע למאבטחי התחנה לשמורה על הפעוטה. כעבור כחצי שעה התאחדה הפעוטה מחדש עם משפחתה שחזרה לתחנה.

"אני שמח שהצלחנו לאחד את הילדה עם משפחתה תוך זמן קצר ושהאירוע הסתיים בשלום", אמר חייט עם סיום האירוע, וששון סיכם: "בחודשי הקיץ חל גידול משמעותי במספר הנסיעות המשפחתיות ברכבת, ואנו ממליצים לפני כל נסיעה להזכיר לכל המשפחה את דגשי הבטיחות – התרחקות מהפס הצהוב, השגחה קפדנית על הילדים בדגש על השהייה ברציפים, ועלייה וירידה זהירות אל הרכבת וממנה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר