החנות של מיזם "הסיירת" (צילום: עזר ירושלמי)
החנות של מיזם "הסיירת" (צילום: עזר ירושלמי)

מיזם הצרכנות החברתי לחיילים "הסיירת" פתח חנות בחיפה

"הסיירת" החלה לפעול לפני ארבע שנים כמיזם אינטרנטי שמטרתו היא להוזיל לחיילים את עלויות הציוד במהלך השירות הצבאי ולהנגיש ציוד לטיולים בטבע להורים, לילדים ולחובבי קמפינג. מנכ"ל "הסיירת" עזר ירושלמי: "שמנו לנו למטרה לדאוג לכך שכל מתגייס וחייל יוכל לרכוש אצלנו ציוד במחירי ייבוא סיטונאי"

פורסם בתאריך: 8.8.23 09:34

"הסיירת" – מיזם הצרכנות החברתי לחיילים – פתח חנות בחיפה, שהיא החנות השנייה של המיזם (הראשונה נפתחה בהרצליה). החנות, שנועדה לסייע בציוד לחיילים שיתגייסו במהלך הקיץ, החנות נפתחה בשדרות ההסתדרות 251.

"הסיירת" החלה לפעול לפני ארבע שנים כמיזם אינטרנטי שביקש להוזיל לחיילים את עלויות הציוד במהלך השירות הצבאי ולהנגיש ציוד לטיולים בטבע להורים, לילדים ולחובבי קמפינג. "הסיירת" הוכרזה על ידי תוכניות הטלוויזיה "הצינור" ו"הכל כלול" כאתר הזול ברשת.

במקביל לפתיחת החנות בחיפה מעניקה "הסיירת", שהיא ספק מורשה לסליקת כוכבי גיוס (נקודות זיכוי שהמדינה מעניקה לחיילים לרכישת ציוד במקומות מורשים; ש"מ), הנחה של 30 אחוז למתגייסים על כל הציוד הנדרש. יצוין כי העלות המשוערת של סל גיוס כללי היא כ-500 שקל, ובקיזוז של כוכבי הגיוס עומדת עלות הסל על כ-300 שקל.

 

החנות של מיזם "הסיירת" (צילום: עזר ירושלמי)

החנות של מיזם "הסיירת" (צילום: עזר ירושלמי)

 

 

מנכ"ל "הסיירת" עזר ירושלמי: "מגיעים אלינו אנשים מכל הארץ, והחלטנו לקצר את המרחקים לקהל הצפוני. הסניף החיפאי הוא החנות השנייה שלנו, אך בהחלט לא האחרונה. שמנו לנו למטרה לדאוג לכך שכל מתגייס וחייל בישראל, כל משפחה וכל מטייל שזקוקים לציוד, ובשל התייקרות המחירים אין באפשרותם לרכוש את הפריטים הרלוונטיים, יוכלו לרכוש אותם אצלנו במחירי ייבוא סיטונאי. זו לא אסטרטגיה שיווקית אלא אידיאולוגיה חברתית, שמתבטאת בין השאר בכך שנעדיף לייבא מוצרים באופן ישיר כדי לאפשר חיסכון של עשרות ומאות שקלים. אולי זה נשמע פשוט, אבל בפועל מדובר בחודשים רבים של עבודה וביורוקרטיה לייבוא של מוצר אחד. זו ההוויה שלנו".

ירושלמי מציין כי "אין אצלנו משרדים מרווחים, עיצובים מפנקים או היררכיה ניהולית עם רכבים נוצצים בעשרות אלפי שקלים. במקומם אנחנו מעדיפים להוזיל מחירים ללקוחות באמצעות ייבוא ישיר. החנויות שלנו מעוצבות בצורה שמאפשרת חוויית קנייה נעימה, קלה ופונקציונלית, בדומה לרשתות בחו"ל שעובדות על כמויות גדולות של סחורות. בניגוד לרשתות מוזלות שחוסכות בעלות כוח האדם, אנחנו מאמינים שכוח האדם הוא אחד מהנכסים שמאפשרים לנו לתת שירות ברמה גבוהה ולהציע חוויית קנייה אישית ומקצועית. המתגייסים הצעירים מקבלים מאיתנו לא רק שירות הוגן ומסור, אלא בעיקר ייעוץ לגבי רכישת הפריטים".

 

עזר ירושלמי (צילום: יואב ירושלמי)

עזר ירושלמי (צילום: יואב ירושלמי)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר