החוף השקט (צילום: בועז כהן)
החוף השקט (צילום: בועז כהן)

הזיהום בחוף השקט חמור, הרחצה עדיין אסורה

הרחצה בחוף השקט אסורה כבר שלושה ימים, אך משרד הבריאות מסרב לחשוף את מקור הזיהום בחוף ומסתפק בכך שאיסור הרחצה עדיין בתוקף בעקבות "קבלת תוצאות מיקרוביאליות חריגות של איכות מי הים". הזיהום הוא בקטע החוף שבו הרחצה היא נפרדת לנשים ולגברים

פורסם בתאריך: 16.8.23 14:52

המים בחוף השקט עדיין מזוהמים בצורה חמורה זה היום השלישי, ולפיכך אוסר משרד הפנים על הרחצה במקום עד להודעה חדשה.

בתגובה לפניית "כלבו – חיפה והקריות" באשר לסיבת הזיהום החמור נמסר ממשרד הפנים: "איסור הרחצה הוא באחריות משרד הפנים אך הוא מתבצע לאור המלצה ובדיקה של משרד הבריאות. משכך, לבירור סיבת הזיהום יש לפנות למשרד הבריאות. לעת עתה איסור הרחצה בתוקף".

ממשרד הבריאות נמסר: "המשרד פרסם ביום שני, 14 באוגוסט, אזהרת רחצה בחוף השקט בעקבות קבלת תוצאות מיקרוביאליות חריגות של איכות מי הים. דיגום נוסף של המים נעשה בכל יום מאז פרסום האזהרה. נכון לשלב זה, התוצאות עדיין חורגות מהסף המותר, ולכן האזהרה בתוקף עד להודעה חדשה ויש להימנע מרחצה בחוף".

במשרד הבריאות לא התייחסו לשאלה מהו מקור הזיהום. יצוין שהקטע המזוהם הוא בחוף השקט הנפרד, בקטע שהקצתה עיריית חיפה לציבור החרדי ובו הרחצה היא נפרדת לנשים ולגברים.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אולי

    שפכים ממפעלים שמגיעים בזרמים וגם משנים את איכות המים ומביאים להתפחות בקטריאלית.
    או ביוב של רשויות.
    בכל אופן ראוי לפרסם וגם לקנוס. לא לגיטימי שעושים נורמליזציה של פריקת זבל וביוב ככל העולה על הדעת – יש לטפל בצורה ראויה – גם ככה אנחנו מזהמים והורסים כל חלקה טובה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר