הרכבלית (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)
הרכבלית (צילום: Magiorestock/depositphotos.com)

התאונה ברכבלית: משרד התחבורה פתח בחקירה

במשרד התחבורה הגדירו את האירוע, שבו נפצעה ביום רביעי נוסעת ברכבלית מכלי הנדסי שבפגע בקרונית שבה היא ישבה, כחמור. במקביל לפתיחת החקירה הורה המשרד לטכניון, שמשאבת בטון מטעמו פגעה בקרונית, לבצע תחקיר מעמיק כדי לברר את הסיבות לכשל

פורסם בתאריך: 20.8.23 15:08

משרד התחבורה פתח בחקירה האירוע שבו נפצעה ביום רביעי נוסעת ברכבלית מכלי הנדסי שבפגע בקרונית שבה היא ישבה. במשרד הגדירו את האירוע כחמור. במקביל הורה המשרד לטכניון, שמשאבת בטון מטעמו פגעה בקרונית, לבצע תחקיר מעמיק כדי לברר את הסיבות לכשל.

בתגובה לפניית "כלבו – חיפה והקריות" נמסר ממשרד התחבורה: "מנכ"ל משרד התחבורה הנחה את גורמי המקצוע במשרד לחקור את האירוע החמור שאירע ברכבלית לאחר שמשאבת בטון מטעם הטכניון העלתה את הזרוע לגובה מעל קו הביטחון, בניגוד לכל הסיכומים והכללים, כך שקרון הרכבלית נתקל בו. עם הדיווח על המקרה, צוות של משרד התחבורה שוחח עם כל הגורמים המעורבים בנושא, סייע למשפחה ששהתה בקרון והחל לבדוק את הנושא באופן יסודי מול שאר הגורמים המעורבים, ובהם משטרה, הטכניון וגורמי בטיחות בכירים".

 

 

עוד נמסר כי "משרד התחבורה הורה לטכניון לבצע תחקיר מעמיק, שבסופו הוא יועבר למשרדנו. במקביל, אגף הרכבות במשרד התחבורה הוריד את הקרון שניזוק לבדיקת יצרן מעמיק באוסטריה".

מנכ"ל חברת רכבל אקספרס אורסאן סלמן מסר בתגובה: "לא נגרם נזק לקרונית. מטעמי בטיחות שבהם אנו מחמירים נשלחה הקרונית לבדיקה מעמיקה נוספת באוסטריה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר