עובדי החברה הכלכלית לחיפה בסיור לימודי (צילום: יח"צ)
עובדי החברה הכלכלית לחיפה בסיור לימודי (צילום: יח"צ)

עובדי החברה הכלכלית יצאו לשטח

החברה הכלכלית לחיפה ערכה לעובדיה סיור לימודי להיכרות מעמיקה עם תשתיות התחבורה המתקדמות במטרופולין חיפה

פורסם בתאריך: 21.8.23 14:36

החברה הכלכלית לחיפה ערכה אתמול (ראשון) לעובדיה סיור לימודי להיכרות מעמיקה עם תשתיות התחבורה המתקדמות ברחבי חיפה. את היום פתחו עובדי החברה במצפור של הקומה ה-30 באוניברסיטת חיפה, שם פגשו, בין היתר, את אליענה דן, מנכ"לית אגודת הידידים של אוניברסיטה חיפה, וקיבלו סקירה על פעילות האגודה ושיתופי הפעולה הנרחבים עם העיר חיפה. משם המשיכו למוזיאון הכט, הנמצא במתחם לסיור והיכרות עם פעילות המוזיאון.

עובדי החברה הכלכלית לחיפה בסיור לימודי (צילום: יח"צ)

עובדי החברה הכלכלית לחיפה בסיור לימודי (צילום: יח"צ)

מהאוניברסיטה נסעו עובדי החברה ברכבלית למרכז ניהול התנועה המטרופוליני, מנת"ם המפרץ. במפגש עם בכירי חברת איילון, קיבלו סקירה מקיפה מעידו דרופיבסקי, מנהל המרחב הצפוני, על תשתיות התחבורה באזור, ביניהן המטרונית, הרכבלית ושאר נתיבי התחבורה הציבוריים. דרופיבסקי פרש בפני עובדי החברה הכלכלית את המורכבות של ניהול התנועה במרחב, הכולל, בין היתר, שיתוף פעולה עם הרשויות בצפון, ביניהן: טירת כרמל, חיפה, נשר והקריות, וכן את האתגרים הלא פשוטים של ניהול תנועה חכם באזור, הנחשב לאחד המפותחים מבחינה תחבורתית. עובדי החברה הכלכלית לחיפה נחשפו לתחום ניהול תחבורה ציבורית בזמן אמת, תוך חשיפה לפעילות השוטפת של המנת"ם בניהול תנועה חכם.

 

 

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, סיכם את היום ואמר: "כחברה האמונה על פיתוח עוגנים כלכליים בעיר ויצירת שיתופי פעולה בין הגופים העסקיים הגדולים, היה לנו חשוב להכיר את האתגרים התחבורתיים הקיימים בשטח, להבין את הצרכים והאתגרים הלכה למעשה, ושמחנו להעמיק את הידע בסיור ובמפגשים במטרה לבחון שיתופי פעולה עתידיים. אנו מקפידים על למידה שוטפת ויצירת שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים ומתכוונים להמשיך בעשייה על מנת לקדם את הפעילות העסקית ולייצר מנועי צמחיה כלכליים בחיפה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר