המטרונית (צילום: צבי רוגר)
המטרונית (צילום: צבי רוגר)

בת 60 מעדה במטרונית – מצבה קשה

אשה כבת 60 נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה ברגליה בעקבות בלימת פתע של מטרונית סמוך לגשר פז. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לפצועה ופינו אותה לקריה הרפואית רמב"ם

פורסם בתאריך: 23.8.23 15:46

אשה כבת 60 נחבלה היום (רביעי) במהלך בלימה של מטרונית סמוך לגשר פז, נפגעה ברגליה ופונתה במצב קשה לקריה הרפואית רמב"ם.

מדוברות מד"א נמסר כי בעקבות דיווח שהתקבל בשעה 14:34 במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על אשה שנחבלה במהלך נסיעה, חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועה ופינו אותה לרמב"ם כשהיא במצב קשה עם חבלות בגפיים.

חובש רפואת רפואת חירום במד"א דוד אברהם זר: "כשהגענו למקום ראינו את האשה כשהיא מעורפלת הכרה ועם חבלות קשות בגפיים. מיד הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים. העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי, כשמצבה מוגדר קשה".

חובש איחוד הצלה יחיאל טשינגל: "לדברי עוברי אורח, האשה מעדה במטרונית שבלמה בלימת פתע, ובעקבות כך נחבלה קשות בגפיים. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה לרמב"ם, כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

מרמב"ם נמסר כי הפצועה הובאה לחדר ההלם כשהיא מעורפלת הכרה, סובלת משבר בידה ומחבלות נוספות: "מצבה מוגדר קשה, והיא מועברת ברגעים אלו לביצוע בדיקת CT שלאחריה יוחלט על המשך הטיפול".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. גקי

    חלק מנהגי האוטובוסים והמטרונית חושבים שהם מובילים בהמות, גם לאת הבהמות לא צריך לטלטל.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר