כיתה ריקה
כיתה ריקה

גם מחר ומחרתיים לא יתקיימו לימודים

שר החינוך יואב קיש הודיע כי לנוכח מימדי האסון והמורכבות הביטחונית לא יתקיימו לימודים ופעילויות חינוך ביומיים הקרובים בכל מסגרות החינוך בכל רחבי הארץ, כולל במסגרות החינוך המיוחד. הצפי הוא לחזרה הדרגתית ללימודים החל מיום רביעי. פתיחת שנת הלימודים האקדמית נדחתה בשבוע

פורסם בתאריך: 8.10.23 15:24

בתום ישיבת הערכת מצב שהתקיימה במשרד החינוך הבוקר (ראשון) ובהחלטה משותפת עם פיקוד העורף הודיע שר החינוך יואב קיש כי לנוכח מימדי האסון והמורכבות הביטחונית לא יתקיימו לימודים ופעילויות חינוך ביומיים הקרובים – שני ושלישי – בכל מסגרות החינוך בכל רחבי הארץ, כולל במסגרות החינוך המיוחד. כמו כן לא יתקיימו פעילויות חינוכיות, פעילויות חוץ בית ספריות, טיולים וסיורים.

לנוכח המצב הנחתה הנהלת משרד החינוך את צוותי ההוראה ליצור קשר עם משפחות התלמידים בבתיהם לצורך תמיכה וחיזוק. הצפי כעת הוא חזרה הדרגתית ללימודים החל מיום רביעי בכפוף להערכות המצב.

בתוך כך, ועד ראשי האוניברסיטאות (ור"ה) הודיע על דחייה של שבוע בפתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד. בהודעת הוועד נכתב: "מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה רצחנית. סטודנטים וחברי סגל רבים גויסו לשירות מילואים, ואנו נושאים תפילה כי הם ישובו בשלום במהרה. לאחר דיון והערכת מצב מודיע ור"ה כי סמסטר חורף תשפ"ד ייפתח בכל אוניברסיטאות המחקר בשבוע שמתחיל ב-22 באוקטובר. פרטים נוספים יפורסמו על ידי כל אוניברסיטה בנפרד".

 

 

בתום הערכת מצב שנערכה הערב במנ"מ (מרכז לניהול משברים) של עיריית חיפה נקבע כי חוגים וסדנאות יחזרו מחר (שני) לפעול במרכזים הקהילתיים ובמתנ"סים. במסגרת זו יתקיימו פעילויות ספורט ומחול, מפגשי פעוטות ומפגשי גיל שלישי, אך לא יתקיימו פעילויות מרובות קהל. כמו כן ייפתחו מועדוני הקשישים של מיל"ב ומועדוני מופת של שירותי הרווחה.

שאר השירותים המופעלים על ידי מינהל הרווחה ימשיכו לפעול באופן פרטני המותאם לצרכי מקבלי השירות.

 

המרכז לניהול משברים של עיריית חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

המרכז לניהול משברים של עיריית חיפה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר