גן ילדים (צילום: markop/depositphotos.com)
גן ילדים (צילום: markop/depositphotos.com)

סייעות נדרשות לשמש שמרטפיות לילדי עובדי עירייה

בהודעה ששלחה עיריית חיפה לעובדיה נכתב כי בשל ההחלטה לא לפתוח את מוסדות החינוך מפעילה העירייה שמרטפיות לילדיהם של עובדי העירייה ובתי החולים בחיפה, אשר מופעלות על ידי סייעות. תומכת חינוך: "במקום לשמור על בני המשפחה שלנו אנחנו צריכות לשמור על ילדים של עובדי העירייה"

פורסם בתאריך: 9.10.23 14:29

סייעות (תומכות חינוך) במערכת החינוך העירונית זועמות על כך שהן נדרשות על ידי עיריית חיפה לשמש שמרטפיות לילדים של עובדי העירייה ועובדי בתי החולים בעיר.

כזכור, בגלל המלחמה בדרום הפסיק משרד החינוך את הלימודים בכל הארץ. בהודעה ששלחה אתמול (ראשון) העירייה לעובדים נכתב: "התקבלה החלטה על ידי פיקוד העורף ומשרד החינוך לא לפתוח מוסדות חינוך בכל הארץ. לכן מהיום מפעילה העירייה שמרטפיות לילדי העובדים של העירייה ובתי החולים בחיפה. השמרטפיות שומרות על ילדים מגיל 3 ומעלה והן מופעלות בין השאר על ידי תומכות חינוך לגיל הרך ותומכות חינוך של החינוך המיוחד. אתמול חלק מתומכות חינוך שובצו כשמרטפיות. אנו פונים לתומכות חינוך שטרם שובצו בשמרטפיות, להשתבץ למחר ולעשות זאת בדחיפות, בחצי השעה הקרובה. השמרטפיות יפעלו בשעות 16:00-7:00 בשתי משמרות".

 

 

תומכת חינוך אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות" כי הדרישה הזאת היא הזויה: "במקום לשמור על בני המשפחה שלנו אנחנו צריכות לשמור על ילדים של עובדי העירייה. זה לא נתפש".

תומכת חינוך נוספת אמרה כי היא לא מתכוונת להשתבץ וכי העירייה חייבת לשלם את משכורותיהן של כל תומכות החינוך למרות שהלימודים הופסקו.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "במסגרת מצב החירום שבו אנו נמצאים, כל עובדי העירייה נרתמים למאמץ על מנת להיות במלוא המוכנות והכשירות למען העיר ותושביה. מינהל החינוך על כל עובדי מערך החינוך, ובהם הסייעות, רואה זכות גדולה בהירתמות בעת הזו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר