זיו פולסמן חוגגת בת מצווה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
זיו פולסמן חוגגת בת מצווה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

זיו חלמה על בלונים ועוגה עם קצפת, ובסוף חגגה בגדול

זיו פלוסמן רצתה לגוג את בת המצווה שלה בהפקה מושקעת עם חדר מלא בבלונים, עוגת ספוג עם קצת קצפת או עוגת שוקולד פשוטה. אבל משפחתה פונתה מקיבוץ דן למלון דן כרמל ולא הספיקה לארגן אירוע. עיריית חיפה הרימה את הכפפה, ובעזרת הרבה אנשים טובים, החגיגה היתה מושלמת

פורסם בתאריך: 2.11.23 16:49

לפני כשבוע העלתה מעיין פלוסמן פוסט בדף הפייסבוק שלה ובו סיפרה כי ביום רביעי (אתמול) תחגוג בתה זיו בת מצווה. האם כתבה שהיא רוצה לשמח אותה עם חגיגה ראויה כפי שבתה רוצה – חדר מלא בבלונים, עוגת ספוג עם קצת קצפת או עוגת שוקולד פשוטה: "חיפה חיפה שלי, זה הפוסט הכי מפדח שכתבתי. אני וכמעט כל הקיבוץ שלי, קיבוץ דן, מפונים מגבול הצפון ומתארחים במלון דן כרמל. בשבוע הבא כבר חודש שלא היינו בבית, ואת בעלי, שהוא רבש"צ הקיבוץ, ראיתי מאז רק פעם אחת לשש שעות".

פלוסמן סיפרה שאמנם זיו מוקפת בחבריה וזה המון, אבל היא עצמה לא הספיקה להכין לה מצגת, לא לכתוב ברכה, לא הזמינה משפחה, לא שריינה מקום לחגיגה, ולא רכשה בגדים או פינוק למתבגרת. "בכל אופן, כמו שהבנתם אין לי שום אפשרות לחגוג לה כמו שהיא חלמה, ויחד עם זה נסתדר ויהיה בסדר. אבל אם בא לכם לעזור לי וקצת להרים לה ביום שכל כך חיכתה לו, אודה לכם מאוד. כל בלון לזיו יעלה חיוך", היא כתבה. 

 

קשת הבלונים שנתרמה לאירוע (צילום: דוברות עיריית חיפה)

קשת הבלונים שנתרמה לאירוע (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

 

וכמו שקרה לא פעם לאורך החודש האחרון, ההתגייסות של אנשים טובים והערבות ההדדית שיחקו גם פה תפקיד. עיריית חיפה הרימה את הכפפה, וביחד עם ספקים מתחומים שונים שהביעו עניין לעזור בהתנדבות מלאה בהפקת האירוע, עמותות שונות ועשרות מתנדבים, הגשימו כולם לזיו את משאלותיה – הפקה מושקעת, קשת צבעונית של בלונים תרומת המעצב יובל אברג'יל וסולי מחנות רק בשמחות, עוגות מעוצבות תרומת יופי של עוגה ודודו אוטמזגין, צילומי חוץ לבוק מתנת הצלם רפי גבאי, עמדת צילום ומגנטים של faceit אטרקציות, אלבום מעוצב מתנת רגעים קטנים של אושר, שרי גבאי הקימה עמדת פולמון, מירב רוסנו תרמה שרשרת מתנה, ואלון צלמי וידיאו וסטילס הנציחו החגיגה.

ובתוך כל ההתרגשות מצאה פלוסמן זמן לערוך את הפוסט וכתבה: "וואו, חברים ואנשים טובים, מה שקרה פה מטורףףף! אנשים מדהימים שהתקשרו ורצו לעזור ולתת. הצפתם אותי בחום ובאהבה יותר ממה שאני יכולה להכיל. תודה עליכם, על הכל. אני לא מספיקה לענות לכל התגובות המרגשות של כולם. תודה, תודה, תודה".

 

העוגה שנתרמה לאירוע בת המצווה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

העוגה שנתרמה לאירוע בת המצווה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר