רס"ן ג'מאל עבאס ז"ל
רס"ן ג'מאל עבאס ז"ל

רס"ן ג'מאל עבאס, בוגר הפנימייה הצבאית, נהרג בקרבות בעזה

רס"ן ג'מאל עבאס, בן 23 מפקיעין, מ"פ בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, נהרג היום בקרב בשיח עג'לון ברצועת עזה. עבאס היה בוגר הפנימייה הצבאית של בית הספר הריאלי. במהלך הקרבות ערך שיחה במערכת הקשר עם אביו ענאן ועם אחיו גדעון שמשרתים כעת בגבול הצפון, שהפכה לשיחתו האחרונה עם בני משפחתו

פורסם בתאריך: 18.11.23 22:37

דובר צה"ל התיר הערב (מוצאי שבת) לפרסום את שמו של חלל צה"ל רס"ן ג'מאל עבאס ז"ל, שנהרג היום בקרב בשיח עג'לין ברצועת עזה. עבאס, 23, מפקיעין, מ"פ בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, הוא בוגר הפנימייה הצבאית.

בבית הספר הריאלי ספדו לו הערב: "בוגר הפנימייה הצבאית, פלוגת גרניט ומחזור צ"ח (2017) של בית הספר הריאלי. ג'מאל היה מפקד פלוגה בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים. משתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך".

 

דובר צה"ל פרסם שיחה בקשר בין ג'מאל ז"ל לאביו אל"מ (מיל') ענאן ואחיו סרן (מיל') גדעון, שמשרתים שניהם בפיקוד הצפון, תוך כדי לחימה – שיחה שהפכה להיות השיחה האחרונה שלו עם בני משפחתו:

ענאן (אבא של ג'מאל): קודקוד, מאבא.

ג'מאל ז"ל: המשך

ענאן: קודקוד מאבא ומגדעון, מוסרים לך ד"ש חם חם. קוד קוד, אתם חוד החנית של הלוחמים. תשמרו על עצמכם, תכו בחמאס, תשמידו אותם. תלחמו בתעוזה, בתבונה, ובחוכמה ותגבו מחיר מהאויב. תישארו כמה שצריך בפנים, ועד הניצחון. מתגעגעים מאוד ואוהבים. תחזרו בשלום. תומכים אתכם מפיקוד הצפון ומהמשפחה. תשמרו על עצמכם, תחזרו בשלום, ונתראה.

ג'מאל ז"ל: תודה רבה.

ענאן: תודה תודה, תשמור על עצמך ונהיה בקשר.

ג'מאל ז"ל: אין בעיה, אבא יקר, מזל טוב על הדרגה.

גדעון: קודקוד, מאחל לך הצלחה רבה. מתגעגע אליך, אוהב אותך, מחכה שתחזור, עד הניצחון אחי.

ג'מאל ז"ל: בעזרת השם גדעון, גם אתה מברוק על הדרגה.

גדעון: תודה קודקוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר