חזיר בר (צילום: סיון אברהם)
חזיר בר (צילום: סיון אברהם)

עיריית חיפה נתבעת שוב בגלל חזיר בר

לפי כתב התביעה שהגישה חברת מגדל, הנהג נסע בדרך בירם, לפתע התפרץ חזיר בר משוטט לנתיב נסיעתו של הרכב, וכתוצאה מכך ניזוק הרכב בחזיתו. החברה תובעת 22,290 שקל מעיריית חיפה בשל רשלנותה בטיפול בתופעת חזירי הבר

פורסם בתאריך: 24.11.23 07:48

חברת הביטוח מגדל הגישה השבוע לבית משפט השלום בחיפה תביעה נגד עיריית חיפה בעקבות תאונת דרכים עם חזיר בר שחצה את דרך בירם אשר התרחשה ב-11 בספטמבר. בשל התאונה נגרם נזק לרכב המבוטח בחברה.

לפי כתב התביעה, הנהג נסע באותו היום בדרך בירם ו"לפתע התפרץ חזיר בר משוטט למרכז הכביש, אל תוך נתיב נסיעתו של הרכב המבוטח. בעת התפרצותו הפתאומית של חזיר הבר, הנהג נותר ללא יכולת למנוע את הפגיעה בו, וכתוצאה מכך ניזוק הרכב בחזיתו. כל זאת אירע בשל מחדליה ו/או רשלנותה של הנתבעת (עיריית חיפה; ח"ה) בטיפול בתופעת חזירי הבר בחיפה ו/או באי מיגור חזירי בר משוטטים בתחום המרחב הציבורי ובכבישים העירוניים ו/או במניעת סיכון למשתמשי הדרך ו/או במניעת מטרד ציבורי ו/או במניעת מפגעים ו/או בהסדרת מעבר של בעלי חיים בדרך".

 

 

עוד עולה מכתב התביעה כי "הנתבעת היא מי שהיתה אחראית לתחזוקתם ולתקינותם של הכבישים בתחום שיפוטה, וכן מי שתפקידה היה למנוע מעבר של בעלי חיים משוטטים ו/או מעבר של בעלי חיים באופן העלול לסכן את ציבור משתמשי הדרך, וכן עליה לפעול לסילוק כל מפגע או מכשול בתחום שיפוטה ולמנוע נזקים לגוף ולרכוש על ידי נכס או חפץ, או מפגע במקרקעין התפוסים או המוחזקים על ידה".

מגדל טוענת כי היא שילמה את דמי הנזק למבוטח אשר כוללים נזק ישיר על פי דוח שמאי בסך של 23,247 שקל, שכר טרחה שמאי בסך של 468 שקל וניכוי השתתפות עצמית בסך של 1,475 שקל: "לכן נתבעת עיריית חיפה לשלם לתובעת את מלוא נזקיה בסך של 22,290 שקל, נכון ליום הגשת התביעה, לרבות הוצאות המשפט ושכר טרחת עורך דין בצירוף מע"מ והפרשי ריבית והצמדה כחוק עד למועד התשלום המלא בפועל".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חיפה נחטפה על ידי החמאס החזירי

    העירייה לא עושה דילול
    מתחילים לראות עוד ועוד חזירי בר – זה פשוט מסוכן.
    חייבים להפסיק את הקרקס הזה ולדלל כמה מאות באופן מיידי

  2. יוסף

    לקחת את כל החזירים לשים עליהם מיטען חומר נפץ של חמישים קילו ומצלמות
    להכניס אותם למינהרות החמס בעזה והם יעשו את העבודה להנדסה קרבית ועים שלט מרחוק לפוצת אותם עים המיטען חומר נפץ
    אני חושב שזה סטרטאפ להפוך חזיר לשהיד
    עדיף מאשר בצלחת לאכילה

  3. ורדית

    נראה לי שזאת העירייה היחידה שתובעים אותה בנושאים אלה. בארצות הברית, באלסקה תובעים את חברות הביטוח במקרה של נזק עי חיות בר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר