ד"ר ארז קיטה (צילום: מוקי שורץ)
ד"ר ארז קיטה (צילום: מוקי שורץ)

קיטה הודיע לרגב: עוזב את הרלב"ד

ד"ר ארז קיטה הודיע לשרת התחבורה מירי רגב על סיום תפקידו כמנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בסוף חודש דצמבר לאחר שנה וחצי. התפקיד הבא: מנכ"ל רשת אלאור, שעוסקת באנשים עם צרכים מיוחדים ומחזיקה בפנימיות, בבתי ספר ובהוסטלים לבני נוער ולמבוגרים על הרצף האוטיסטי ולנוער בסיכון

פורסם בתאריך: 1.12.23 12:38

ד"ר ארז קיטה הודיע אתמול (חמישי) לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) בסוף חודש דצמבר לאחר שנה וחצי. קיטה עוזב את הרלב"ד לטובת תפקיד מנכ"ל רשת אלאור, אשר עוסקת באנשים עם צרכים מיוחדים ומחזיקה בפנימיות, בבתי ספר ובהוסטלים המיועדים לבני נוער ולמבוגרים על הרצף האוטיסטי ולנוער בסיכון.

קיטה: "בפגישתי הראשונה עם רגב הודעתי לה כי באתי לשנתיים, ובכוונתי, לאחר 15 שנות עיסוק בתחום, לשנות כיוון ולצאת לשליחות חדשה (לפני כן שימש קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק למאבק בתאונות הדרכים בישראל; ש"מ). המועד הזה הגיע, ואני מסיים את עבודתי ברלב"ד בתחושת סיפוק על שורה של צעדים שזכיתי לקדם במסגרת תפקידי, ושאני מאמין שיש בהם להציל חיי אדם ולמנוע תאונות, צער כאב וסבל ממשפחות רבות. הרלב"ד היא גוף שמורכב מאנשי מקצוע מעולים, נחושים ומסורים, בעלי תחושת שליחות אדירה ואכפתיות יוצאת דופן לתחום. משימות ואתגרים רבים עומדים בפני הרשות, ואני משוכנע שהיא תמשיך להיות אקטיבית ורלוונטית עוד שנים רבות".

 

 

קיטה הוסיף כי "הרשות נמצאת ביחסי עדנה עם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והיא מעורבת בשורה של תהליכי עומק, ובהם תוכנית הכשרה ייעודית לרוכבי אופנועים, פיילוט לטיפול בחלקו הדרומי של כביש 90, פיילוט של תוכנית החומש הלאומית באשכול יישובי המפרץ וגיוס תקציב מיוחד ליישומה בסך של 320 מיליון שקל לשנים 2024-2022".

רגב הודתה לקיטה על עבודתו ועל "הובלה מקצועית ומסורה של הרלב"ד. קיטה הוא אחד מאנשי המקצוע הבולטים יותר בתחום הבטיחות בדרכים, ואני בטוחה שהוא יעשה חייל בתפקידו הבא. קיטה לא נפרד מהרלב"ד, והוא ימשיך ללוות אותה כחבר מועצה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר