חניה בכחול-לבן
חניה בכחול-לבן

הסוף לחניה בחינם: העירייה חוזרת לבצע אכיפה

מאז פרוץ המלחמה ביצעה עיריית חיפה אכיפת חנייה נגד עבירות חמורות בלבד, ומיום ראשון הקרוב היא תשוב לבצע אכיפה גם בחניות כחול-לבן בטענה לתלונות של תושבים על עבירות חניה. מפונים מהצפון ומהדרום יוכלו להמשיך להחנות את רכביהם בכחול-לבן ללא תשלום

פורסם בתאריך: 5.12.23 11:30

עיריית חיפה הודיעה כי היא תחזור לבצע אכיפה בחניה מוסדרת מיום ראשון. מהעירייה נמסר כי מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל היא ביצעה אכיפת חנייה נגד עבירות חמורות בלבד, וכי מיום ראשון הקרוב היא תשוב לבצע אכיפה גם בחניות המוסדרות (כחול-לבן). עם זאת, תושבי יישובי הצפון והדרום שפונו לחיפה יוכלו להמשיך להחנות את רכביהם בכחול-לבן ללא תשלום.

עוד נמסר מהעירייה כי "בעקבות ריבוי פניות מצד תושבים על מיעוט בתחלופת רכבים במקומות חנייה ציבוריים ועל מקרים רבים שבהם בוצעו עבירות חניה חמורות כגון חניה באדום-לבן, חניה בשטח תחנות אוטובוס, חניה בחניות השמורות לנכים וחניה על מדרכות, החליטה העירייה לשוב ולבצע אכיפה בכלל מקומות החנייה המוסדרים בעיר, תוך שימת דגש על מקומות הומי קהל כדוגמת בתי חולים ומרכזים מסחריים".

העירייה הדגישה בהודעתה כי תושבים שרכבם חונה בחניה מוסדרת ואינם יכולים להזיזו מסיבות הקשורות למלחמה, מוזמנים לפנות לעירייה באמצעות המוקד העירוני 106 על מנת שלא יירשם לחובתם דוח, ואם כבר נרשם דוח הם יהיו רשאים להגיש בקשה לביטולו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אין

    למה לשלם על כחול-לבן, אם באדום-לבן או על המדרכה זה בחינם (אין אכיפה(?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר