רכבת בתחנת בת גלים (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)
רכבת בתחנת בת גלים (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)

חנוכה ברכבת: משרד התחבורה בשירות החברה החרדית

לאורך כל ימי חנוכה יפעלו רכבת ישראל וחברות האוטובוסים במתכונת מוגברת המיועדת בעיקר לחברה החרדית. היעדים הנבחרים שעליהם שם משרד התחבורה דגש הם ערים ויישובים עם ציבור חרדי גדול, כאשר מחיפה ואליה יופעלו שני קווים - למודיעין עילית ולבני ברק

פורסם בתאריך: 7.12.23 09:11

משרד התחבורה יפעיל לאורך כל ימי חנוכה שירות תחבורה ציבורית מוגבר ברכבת ישראל ובחברות האוטובוסים, אשר מיועד בעיקר לחברה החרדית. בהודעה שפירסם המשרד באתרי אינטרנט חרדיים נכתב: "בימי החנוכה, מיום חמישי, כ"ה בכסלו תשפ"ד (7.12.23), עד יום חמישי, ב' בטבת תשפ"ד (14.12.23), מערך התחבורה הציבורית נערך לכבודכם עם שירות אמין ומהיר בקווי התחבורה הציבורית וברכבת ישראל ליעדים נבחרים".

היעדים הנבחרים שעליהם שם משרד התחבורה דגש מיוחד הם ערים ויישובים שבהם ציבור חרדי גדול – בני ברק, מודיעין, ירושלים ורכסים. הקווים פתוחים כמובן לכלל האוכלוסייה, אך עד כה לא פרסם המשרד הודעה על כך באתרים שאינם חרדיים.

מחיפה ואליה יופעלו שני קווים: האחד – חיפה-רכסים-מודיעין עילית ובכיוון ההפוך, והשני – חיפה-רכסים-בני ברק ובכיוון ההפוך.

 

 

הנסיעה למודיעין עילית תתבצע ברכבת עד לתחנת מודיעין מרכז, ומשם למודיעין עילית באמצעות אוטובוס קו 15 שיתוגבר. מחיפה ייצאו רכבות ישירות למודיעין מרכז בימים ראשון-חמישי בשעות 20:00-5:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות. בלילה ייצאו שלוש רכבות בשעות 20:48, 21:48 ו-22:48. החזרה מתחנת מודיעין מרכז תתבצע בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-6:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות, בלילה ייצאו שלוש רכבות בשעות 21:18, 22:18 ו-23:18.

מחיפה ייצאו רכבות לבני ברק בימים ראשון-חמישי בשעות 23:17-5:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות, ובמוצאי שבת בשעות 23:00-20:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות. הרכבת תעצור בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומשם ברכבת הקלה לבני ברק. החזרה מתחנת סבידור מרכז תתבצע בימים ראשון-חמישי בשעות 21:54-5:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות, ובמוצאי שבת בשעות 23:20-20:00 בתדירות של רכבת כל 30 דקות.

נוסף על כך יתגבר המשרד במוצאי שבת את הקווים הבינעירוניים שיוצאים מירושלים אשר יפעלו בתדירות גבוה. בני ברק תזכה לתגבור מיוחד בחג כשלא פחות מ-14 קווי אוטובוס בינעירוניים יגיעו אליה. הקווים ייצאו מיישובים חרדיים ומיישובים שבהם ריכוז חרדים גבוה כמו מודיעין עילית, בית"ר עילית, אלעד, אשדוד ובית שמש.

 

ההודעה של משרד התחבורה

ההודעה של משרד התחבורה

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. חיים

    מה הכתבה האנטישימית הזאת ?? גם לחרדים מותר ליסוע בתחבורה הציבורית .
    בושה וחרפה

  2. מישהו

    כתבה אנטישמית
    מה לעשות חרדים בחנוכה נוסעים ואין להם לכל משפחה שני רכבים.
    מה אתם רוצים שישארו בבית?????

  3. נמאס לנו ממכם תבינו חרדים יקרים נמאס

    אצל המגזר החרדי אפשר לשמוח בחנוכה –
    אף תלמיד ישיבה לא משרת, לא במילואים, לא נפל להגן על המדינה שלהם.
    הם בכיף רק סוחטים קצבאות והטבות ייחודיות.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר