מרכז הלב מאמיר (צילום: יח"צ)
מרכז הלב מאמיר (צילום: יח"צ)

מהלב לאמיר: עכשיו תור נופשון חנוכה לילדים עם צרכים מיוחדים

המרכז הטיפולי חווייתי מהלב לאמיר, שמופעל על ידי עמותת בית חם למען ילדים חולי sma ומונשמים, מקיים נופשון חנוכה לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. ל-35 השוהים במקום מוענקים שירותי לינה וארוחות לצד הפעלות עבור הילדים

פורסם בתאריך: 10.12.23 13:22

המרכז הטיפולי חווייתי מהלב לאמיר החל להפעיל את נופשון חנוכה לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. בימים אלה נכנסו להתארח במרכז בחיפה משפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים שמגיעות מרחבי הארץ. ל-35 האנשים השוהים במקום מוענקים שירותי לינה וארוחות לצד הפעלות עבור הילדים, ובהן סדנאות יצירה, הופעות אמנים, משחקיית ג'ימבורי ואמנים אורחים.

המרכז מהלב לאמיר מופעל על ידי עמותת בית חם למען ילדים חולי sma ומונשמים, אשר ציינה לאחרונה 20 שנות פעילות ומעמיד לרשות המשפחות שלנות במקום פעילויות העשרה לצד צוות מקצועי וציוד טיפולי. המרכז בייסודה ובבעלותה של הפילנתרופית החיפאית עטרה חיימוביץ' – אם אומנת לילד חולה sma שאותו אימצה לפני כ-27 שנים כשהיה תינוק ועל שמו נקרא המרכז. אמיר נולד בחנוכה, הרופאים לא נתנו לו סיכוי לשרוד, והיום הוא נחשב לנס רפואי.

חיימוביץ': "בימים קשים אלה חשוב לא לשכוח גם את המשפחות הללו עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, חלקם חולי sma ומונשמים. המקום הזה הוא הבית העוטף עבורן, בגדר אוויר לנשימה. אני רוצה להודות לכל המתנדבים הנרתמים למען הילדים החולים ומשפחותיהם. ביחד נדליק את האור בלבם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר