הקמפיין "חיפה, בזכות האנשים"
הקמפיין "חיפה, בזכות האנשים"

הקמפיין החדש של העירייה כהוקרה למתנדבים ולתורמים

אגף הדוברות בעיריית חיפה יזם קמפיין תחת הכותרת "חיפה - בזכות האנשים", שנועד להוקיר ולהכיר תודה לאנשים שתרמו, התנדבו ונתנו מזמנם למען החברה מאז השבת השחורה של 7 באוקטובר

פורסם בתאריך: 27.12.23 13:57

השבת השחורה של 7 באוקטובר והימים הנוראים שבאו בעקבותיה גילו את רוח ההתנדבות, את ההתגייסות הנרחבת לשירות מילואים, את הערבות ההדדית, את הדאגה לזולת, את ההירתמות למען האחר ואת אהבת הדגל והמולדת. לכן יזם אגף הדוברות בעיריית חיפה ליזום קמפיין תחת הכותרת "חיפה – בזכות האנשים", שנועד להוקיר ולהכיר תודה לאנשים שתרמו, התנדבו ונתנו מזמנם למען החברה.

לצורך הקמפיין נבחרו דמויות שמספרות את סיפור התקופה כולה – סא"ל (במיל') צפיר, שנמצא מאז אותה שבת שחורה בשירות מילואים, ובתו עלמא בת ה-5, שמצדיעה לו על כך; דפנה אלקבץ וזיו ישכרוב שרוח ההתנדבות פועמת בהם באופן קבוע ומאז אותה שבת הם לא שוקטים לרגע ומחפשים כל דרך שבה יוכלו להציע את עזרתם למען אחרים ואף מצליחים לרתום אליהם רבים נוספים; הילדים דור ביטון ועלי אבו ריא שאומרים תודה לכוחות הביטחון, ההצלה והחירום; ואורלי אסרף ובתה אמילי בת ה-7 שפונו לפני כחודשיים מביתם בקרית שמונה לחיפה, והן מבקשות להודות לכל צוותי העירייה שסייעו לה ולמשפחתה להיקלט בצורה מיטבית בחיפה ולתושבי העיר שנמצאים עמה בקשר כדי לוודא שלא חסר לה דבר.

מנהל אגף הדוברות בעירייה אלירן טל: "לקראת סוף השנה וכש-2024 בפתח ועתידה לוט בערפל, בחרנו לעצור לרגע כדי להודות לכל החיפאים שעשייתם האירה את העיר ואת המדינה בשעות החשוכות שחווינו כולנו. הפסיפס האנושי החיפאי הוכיח את עצמו שוב. אהבנו לגלות את פניהם היפות של תושבי העיר שלנו".

 

הקמפיין "חיפה, בזכות האנשים"

הקמפיין "חיפה, בזכות האנשים"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמרי

    דובר עירייה שרק מפיץ יחסי ציבור ולשאלות תקשורת ותושבים רק עונה "אין תשובה" הוא אפס מאופס ולא ראוי לתפקיד. עיריית חיפה אחרונה בעמידה בחוק חופש המידע ומענה לפניות. תתביישו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיריה שיודעת רק לתקוע שלטים, לצבוע מדרכות וגני משחקים קצת ולעשות טקסים לקרוא שמות לרחובות
    מעבר לזה אין עשייה לוחות המודעות ריקים מפעילות ותרבות. מביש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר