הכסף שנמצא באוטובוס
הכסף שנמצא באוטובוס

שוטר מצא 30,000 יורו באוטובוס – והשיבם לבעליהם

רנ"ג יגאל שרמן, שוטר בתחנת זבולון, נסע באוטובוס לעבודתו, ולפתע הבחין בשקית עזובה. הוא פתח אותה ולא האמין למראה עיניו - בשקית היו 30,000 יורו. שרמן איתר את האיש שהכסף שייך לו - תושב נוה שאנן בשנות ה-70 לחייו - והשיב לו אותו

פורסם בתאריך: 3.1.24 19:57

רנ"ג יגאל שרמן, שוטר בתחנת זבולון, מצא היום (רביעי) באוטובוס עשרות אלפי יורו, איתר את האיש שהכסף שייך לו – אדם בשנות ה-70 לחייו, תושב נוה שאנן – והשיב אותם אליו.

שרמן עשה הבוקר את דרכו לתחנה באוטובוס. לאחר שהתיישב באחד מהספסלים האחוריים צדה את עינו שקית עזובה. הוא פתח אותה ולא האמין למראה עיניו – בשקית היו 30,000 יורו. הכסף היה מסודר בשטרות של 100 יורו בשלוש חבילות, 10,000 יורו בחבילה.

 

 

נעמי שרמן, אשתו של יגאל, מספרת: "בעלי נסע באוטובוס לתחנת זבולון, ולפתע הבחין בשקית של קופת חולים כללית. היא נראתה כבדה. אז הוא פתח אותה, הסתכל וחטף שוק. הוא ספר את הכסף ולא האמין. הוא ניגש לנהג, אמר לו שהוא מצא שקית עם כסף, והנהג ביקש ממנו שישאיר אותה אצלו. בעלי אמר לו 'לא, אני שוטר'. הוא התקשר למפקד שלו ושאל אותו מה לעשות. המפקד אמר לו להביא את השקית למשל"ט. הם איתרו את הבן אדם שהכסף שייך לו, וזה הגיע אחרי שעה, כולו חיוור".

הבעלים של הכסף, מטבע הדברים, התרגש מאוד. "מסתבר שיש לו אולם שמחות בחיפה", מספרת שרמן, "הוא כל כך התרגש וספר את הכסף כדי לראות שלא חסר כלום ושהכל בסדר. הוא נתן לבעלי נשיקה וביקש להזמין אותו לארוחה. בעלי סירב בנימוס ואמר לו שאין צורך".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר