ישראל סביון ואיציק שמולי (צילום: יח"צ)
ישראל סביון ואיציק שמולי (צילום: יח"צ)

שדולת הגמלאים החיפאית בוחנת הרחבת פעילותה לקרית שמונה

האפשרות להרחיב את פעילותה של השדולה לצפון הארץ עלתה אתמול (רביעי) בפגישה שקיים שר העבודה והרווחה לשעבר איציק שמולי עם ישראל סביון משדולת הגמלאים החיפאית

פורסם בתאריך: 11.1.24 01:35

שר העבודה והרווחה לשעבר ומנכ"ל המשרד הישראלי של הפדרציה היהודית של ניו יורק איציק שמולי קיים אתמול (רביעי) פגישת עבודה עם חבר הנהלת שדולת הגמלאים בחיפה, ישראל סביון, ושמע ממנו סקירה על הפעילות רחבת ההיקף של השדולה בעיר, ובעיקר על מוקד הסיוע לאזרחים ותיקים שהוקם בעת המלחמה.

סביון סיפר לשמולי על הפעילות הרב גונית של שדולת הגמלאים והדגיש את חשיבותה הרבה עבור אזרחים ותיקים. שמולי, שהנושאים החברתיים ורווחת האוכלוסייה קרובים לליבו, התרשם מהעשייה הרבה של השדולה עבור הגיל השלישי.

 

 

"קידום נושאים הקשורים לאזרחים ותיקים חייב להיות בראש סדר העדיפויות, ומי אם לא שדולת הגמלאים יכולה להבין טוב יותר מכולם את צורכיהם של האזרחים הוותיקים ולקדם נושאים אלה", אמר שמולי.

שמולי התרגש לשמוע על מוקד הסיוע של השדולה, שהוקם כבר ביומה הראשון של המלחמה ומגיש עזרה לאזרחים ותיקים על בסיס יומיומי על ידי מתנדבים.

אחרי שנחשף לנושא, שמולי ביקש מסביון לבדוק אפשרות להרחיב את פעילות שדולת הגמלאים גם לאזור הצפון, ולהתחיל בקרית שמונה. סביון הבטיח לקדם את הנושא במיידי. ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן הודה לסביון, ובקרוב צפויה להתקיים פגישה בין השניים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. די מספיק עם העסקנים האלו

    עסקני מפלגת העבודה הכושלת תפסו טרמפ על גמלאים
    מקוה שלא יהיו במועצת העיר חיפה.
    סביון שדד מספיק 15 שנה סגן ראש עיר – היה כשלון גמור.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בסוף חיפה תהפוך כולה לבית אבות
    מרוב הטבות לקשישים מבריחים מפה כל משפחה צעירה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר