ניידת התיקונים של שדולת הגמלאים (צילום: יח"צ)
ניידת התיקונים של שדולת הגמלאים (צילום: יח"צ)

מוקד הסיוע של שדולת הגמלאים השיק ניידת תיקונים עבור אזרחים ותיקים בעיר

מטרת ניידת התיקונים, הראשונה מסוגה בעיר, לטפל בתקלות קלות, שאזרחים ותיקים מתקשים להתמודד עימן. "הנדימן" של השדולה מגיע לבית האזרח, מטפל בתקלות ומבצע את התיקונים הנדרשים

פורסם בתאריך: 16.1.24 22:18

שדולת הגמלאים בחיפה השיקה ניידת תיקונים שתועמד לרשות האזרחים הוותיקים בחיפה ובקרית חיים. מדובר בשירות מיוחד שיופעל על ידי מוקד הסיוע של שדולת הגמלאים.

מוקד הסיוע של שדולת הגמלאים, שהוקם בתחילת המלחמה, מופעל על ידי מתנדבי השדולה, שמתקשרים מדי יום באופן יזום לאזרחים הוותיקים בעיר, שואלים לשלומם ומציעים עזרה. מאז הקמת המוקד, כבר נעזרו בו מאות תושבים, שקיבלו מענה וסיוע בכל תחום, החל מתיקונים קלים ועד לסיוע רגשי על ידי אנשי מקצוע, והכל בהתנדבות.

 

 

מטרת ניידת התיקונים, הראשונה מסוגה בעיר, לטפל בתקלות קלות, שאזרחים ותיקים מתקשים להתמודד עימן. "הנדימן" של השדולה מגיע לבית האזרח, מטפל בתקלות ומבצע את התיקונים הקלים הנדרשים, כגון תיקון חלון בממ"ד, החלפת נורות, התקנת מדף, תיקון רהיטים, תליית וילון אמבט, תיקון דלת או כורסה שבורה וכד'.

יו"ר השדולה אלי לנדאו: "אנחנו שמחים לעמוד לרשות האזרחים הוותיקים בעיר בכל נושא. זו מהות השדולה, ומי אם לא אנחנו, אלה שנבין יותר מכל את הצרכים של האזרחים הוותיקים. זיהינו את הצורך בתחילת המלחמה והקמנו מיד את מוקד הסיוע, שביצע יותר מ-5,000 שיחות, ותרומתו לאוכלוסייה המבוגרת רבה מאוד. כעת, אחרי שראינו עד כמה האזרחים הוותיקים זקוקים לעזרה בתיקונים, דאגנו לניידת תיקונים. אנחנו שמחים להשיק את הניידת, שתעמוד לרשות האזרחים הוותיקים ללא עלות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר