זירת השריפה ברחוב הגליל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
זירת השריפה ברחוב הגליל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

בגלל תנור ספירלה: פצוע קשה בשריפה בנוה שאנן

גבר בן 57 נפצע באורח קשה בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב הגליל וחולץ מהדירה הבוערת על ידי שכנים. הוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, עם כ-30 אחוז כוויות בפלג גופו עליון. חתול שהיה בדירה לא שרד. הגורם לשריפה: קרינה מתנור ספירלה

פורסם בתאריך: 24.1.24 07:42

עדכון אחרון: 24.1.24 09:04

גבר בן 57 נפצע קשה הלילה (בין שלישי לרביעי) בשריפה בדירת מגורים בנוה שאנן. לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 102 של שירותי הכבאות וההצלה מאשה שהתלוננה על ריח שרוף בחדר מדרגות של בביתה ברחוב הגליל. במהלך השיחה עמה ותוך הדרכה לאשה לצאת לחדר המדרגות לבדוק את מהות האירוע, התברר כי שריפה פרצה בדירה בקומה השלישית מתוך ארבע של הבניין.

לוחמי האש מתחנת חיפה, בפיקודו של רב רשף רונן אטיאס, הגיעו במהירות למקום, ושם התברר להם כי גבר חולץ מהדירה על ידי שכנים. לוחמי האש סרקו את הדירה תחת מעטה של עשן סמיך וחילצו ממנה חתול במצב קשה מאוד, שמת כעבור דקות אחדות. בהמשך השתלטו הלוחמים על האש, שחררו את העשן וסיימו את האירוע.

 

 

מפקד תחנת חיפה טפסר משנה סויסה יצחק, סגנו וקצין המבצעים של התחנה הגיעו למקום ללוות את הלוחמים בעבודתם.

ממד"א נמסר כי בשעה 3:21 התקבל דיווח במוקד 101 של הארגון במרחב כרמל על השריפה וכי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי לגבר שחולץ מהדירה ופינו אותו לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם, עם כ-30 אחוז כוויות בפלג גופו עליון ולאחר שאיפת עשן.

עדכון (9:04): צוות חוקרים בראשות ראש ענף חקירות במחוז חוף סגן טפסר רן לוי בדק את הזירה וקבע שככל הנראה קרינה מתנור ספירלה גרמה להתלקחות האש. בדירה לא הותקן גלאי עשן.

 

הדירה השרופה ברחוב הגליל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

הדירה השרופה ברחוב הגליל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר