גשם (צילום: chaoss/depositphotos.com)
גשם (צילום: chaoss/depositphotos.com)

לקראת סופ"ש חורפי: העירייה העלתה כוננות ל-24 שעות

עיריית חיפה מעלה כוננות לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי מחר. רמת הכוננות של אגפי התפעול ושירותי החירום העירוניים תעלה החל משעות הבוקר ועד לשבת בבוקר. כמויות הגשם עשויות להגיע ל-70 מ"מ ולגרום להצפות, וינשבו רוחות עזות במהירות של יותר מ-60 קמ"ש

פורסם בתאריך: 25.1.24 17:27

בשל מזג האוויר הסוער הצפוי ממחר (שישי) בשעות הבוקר, עיריית חיפה העלתה את רמת הכוננות של צוותי החירום העירוניים. לפי תחזית השירות המטאורולוגי, צפויים לרדת מחר משעות הבוקר המוקדמות כמויות גשם שעשויות להגיע עד ל-70 מ"מ ולגרום להצפות. כמו כן ינשבו רוחות עזות במהירות של יותר מ-60 קמ"ש.

יחידות התפעול והחירום העירוניות יתוגברו עד ליום שבת בבוקר ויהיו בכוננות מוגברת לפינוי סחף, לטיפול בהצפות ובחסימת כבישים ולפינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה ורמזורים. עובדי מחלקת הדרכים ייערכו לטפל באופן מיידי בבורות ובמכשולים אחרים שעשויים להיווצר בכבישים ולסכן את הציבור. צוותי שאיבה יועמדו בכוננות לניקוז מים ופריצות ביוב, כמו גם כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה.

מפקחי העירייה יסייעו במתן סיוע לתושבים, והמוקד העירוני 106 יפעל במתכונת מתוגברת לקליטת פניות מהתושבים ולהעברתן לטיפול צוותי החירום.

העירייה פונה לתושבים בבקשה לחזק ולקבע חפצים העלולים להתנתק מרוח חזקה, ובהם דודים, קולטנים, אנטנות, אדניות ועציצים, ולנקות את המרזבים. כמו כן פונה העירייה לנהגים בבקשה לנהוג בזהירות ולדווח למוקד העירוני על דרי רחוב או כל אדם אחר שעשוי להזדקק לסיוע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר