בור בכביש (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בור בכביש (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

העירייה מבטיחה: תיקון הבורות הראשוני יושלם השבוע

לקראת סיומה של מערכת גשם חריגה הודיעה עיריית חיפה כי צוותיה פועלים ביחד עם ארבעה קבלני משנה לטיפול בשאיבת מים, בניקוי קולטני ניקוז, בפינוי סחף, בסגירת מכסי ביוב, בסתימת בורות, בתיקון תשתיות, בסילוק מפגעים ובסיוע לתושבים.

פורסם בתאריך: 5.2.24 08:50

עיריית חיפה הודיעה כי היא החלה לטפל בנזקים הכבדים שנגרמו לתשתיות העירוניות – בורות שנפערו בכבישים כתוצאה מכמויות הגשם החריגות, סחף והצפות במוסדות ציבוריים.

בחיפה ירדו במערכת הגשם שנמשכה כשבועיים כ-280 מ"מ של גשם, המהווים 50 אחוז מממוצע הגשמים הרב שנתי. צוותי העירייה פועלים ביחד עם ארבעה קבלני משנה באמצעות כלים הנדסיים לטיפול בשאיבת מים, בניקוי קולטני ניקוז, בפינוי סחף, בסגירת מכסי ביוב, בסתימת בורות, בתיקון תשתיות, בסילוק מפגעים ובסיוע לתושבים.

מהעירייה נמסר כי היא נערכה באופן מיידי לתיקון הנזקים על פי סדרי עדיפות, כאשר בשלב הראשון מטופלים מפגעים בטיחותיים. בשל הגשמים והקור שאינם מאפשרים טיפול בעזרת אספלט חם מתבצעים בכבישים בשלב זה תיקונים זמניים שעשויים להיסחף אם הגשמים יוסיפו לרדת. תיקון הבורות הראשוני צפוי להסתיים במהלך השבוע, אם תנאי מזג האוויר יאפשרו זאת. בשלב הראשון מתבצעות העבודות בצירים הראשיים, ובהמשך בשכונות וברחובות הצדדיים. לאחר מכן יימשכו שאר העבודות עד לתיקון כל הנזקים.

עיריית חיפה: "אנו מודים לתושבים על הדיווחים, מודעים לנזקים הגדולים שקיימים בעיר ומבקשים את סבלנותכם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נמאס הגיעו מים עד בור

    הבעיה מתחילה מתיקון טלאי על טלאי שנשלח בגלל משאיות כבדות של תמ"א 38 ואז בחורף הטלאי הזה מתפורר לחלוטין ונוצרים בורות ענקיים. אולי תועיל עיריית חיפה לרבד צירים ראשיים הרוסים לחלוטין מלאים בורות ענקיים כמו למשל כביש שמשון, כביש יפה נוף, כיכר זיו והירידה לכביש דורי
    אפילו גרוע יותר מכבישי עפר בספארי. בורות ענק אפילו יש רכבים שנתקעו ונדרש חילוץ גרר.
    לתבוע את עירייתה תופת הזו הכסף הולך לחגיגת שכר ל-400 בכירים במקום לטיפול בעיר הזאת

  2. מפוקח

    לצערי מחלקת תיקון כבישים לוקה בחוסר ידע לביצוע תיקוני כביש. הם דואגים שתהייה להם עבודה אחרי הגשמים הבאים.
    עבודה שהם עושים היא שערורייה. ממלאים את הבורות בזפת כדי שלא נוכל לתבוע את העיריה אם המכונית תיפגע כאשר נופלת לבור. הם עושים "גבעה" עכשיו זו בעיה של הנהגים אם המכונית תיפגע. הם צריכים לזהות גבעה.

  3. אייל

    מידיעה בחיפה קיבלו החלטה להשתמש באספלט זול וגרוע שדורש כל כמה שנים עוד שכבה אם יש תנאי אקלים של חום קיצוני כמו אצלנו בקיץ הסוג הזה היה אמור להיפסל בישראל אבל העיריות לוחצות שיהיה זול ולכן זה נראה יפה למשך 3-4 שנים בלבד ואז בגשמים מתחילים לקבל אספלט מחורץ ומלא בורות וסדקים.
    אגב יש לזה קשר לתאונות כי האספלט היקר והאיכותי מונע החלקה עליו למשל של אופנועים בעוד ריבוי הרכבים ההפוכים זה גם תולדה של אספלט זול שמאד קל להתהפך עליו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר