פקח של אגד מכה את הנוסע (צילום מתוך הסרטון של ענוה רגב)
פקח של אגד מכה את הנוסע (צילום מתוך הסרטון של ענוה רגב)

צפו: פקח אגד מכה באגרופים ופוצע נוסע

בסרטון שצילמה עדת ראייה נראה הנוסע יורד מאוטובוס, ובמקום מתפתח עימות בינו לבין אחד מהפקחים. לפי עדי ראייה, הפקחים לקחו לנוסע את כרטיס הנסיעה וסירבו להחזירו. כשזה דרש את הכרטיס התנפל עליו הפקח, הכה אותו ופצע אותו בראשו. אגד: "הנוסע תקף אותם בחפץ חד". עדת הראייה: "זה שקר"

פורסם בתאריך: 7.2.24 07:41

מקרה אלימות מזעזע אירע אתמול (שלישי) בין פקחי חברת אגד לנוסע בתחנת אוטובוס ברחוב יל"ג בהדר.

בסרטון שצילמה עדת ראייה נראה נוסע יורד מאוטובוס, ובמקום מתפתח עימות אלים בינו לבין אחד מחמשת הפקחים שהיו במקום. עדי ראייה מספרים כי הנוסע אמר שהפקחים לקחו לו את הכרטיס למרות שלטענתו היתה לו בו יתרת נסיעות, והוא דרש מהם שישיבו לו את הכרטיס. אחד מהפקחים מצולם כשהוא מתנפל על הנוסע, מכה אותו ופוצע אותו בראשו. לטענתם של הפקחים, הם זיהו סכין אצל הנוסע, אך גם הוא וגם עדי הראייה טוענים כי לא היו דברים מעולם.

ענוה רגב, נערה שהמתינה בתחנת האוטובוס, תיעדה את התקרית בסרטון. לאחר המכות הנמרצות שאל אחד מהפקחים את הנוסע "איפה הסכין שהיתה לך ביד?", ופנה גם לרגב ושאל אותה "צילמת את הסכין שיש לו?". הנוסע הפגוע ביקש מרגב שתעביר לו את התיעוד ואמר: "אם הם ימצאו עלי סכין – מה שהם רוצים". הפקח שהכה את הנוסע התקרב לרגב, שהמשיכה לצלם את האירוע, ודרש ממנה להתרחק מהמקום, וזו השיבה לו בזעם "אל תיגע בי, אל תיגע בי" ודרשה להזמין משטרה למקום. בסרטון נראה הנוסע מדמם מראשו.

 

 

"ירדנו בתחנה ברחוב יל"ג וחיכינו לאוטובוס אחר", מספרת רגב, "פתאום שמענו צרחות וראינו את הפקח מכה את הנוסע. אמרנו לו 'מה יש לך? תפסיק', אבל הוא לא הפסיק, אז התחלנו לצלם. זה התחיל כשהנוסע אמר לפקח 'הכרטיס מלא בכסף', אבל הפקח סירב להחזיר לו אותו. הנוסע צעק לו 'תחזיר לי את הכרטיס', ואז הפקח התעצבן והתחיל להכות אותו, אבל מכות ממש. מה שרואים בסרטון זה רק קטע קטן. הנוסע לא תקף את הפקחים ולא היה לו שום סכין או כלי אחר. אנחנו עמדנו שם וראינו הכל. זה שקר. הפקח שאל 'איפה הסכין?', והנוסע אמר שהוא מוכן להתפשט כדי להראות שאין סכין. באמת שלא היה כלום, עמדתי שם והסתכלתי – ולא היה כלום".

מאגד נמסר: "התיעוד שפורסם ברשתות החברתיות הוא חלקי ומגמתי. הסרטון צולם אחרי אירוע תקיפה חמור של מבקרי אגד על ידי נוסע שזעם על כך שקיבל דוח לאחר שלא תיקף את נסיעתו. רק בדרך נס האירוע לא הסתיים בפציעה קשה של המבקר, ואף יותר מכך. האירוע יתוחקר בימים הקרובים, אך מבדיקה ראשונית שכבר התקיימה עולה כי הנוסע ירד מהאוטובוס וארב למבקרים שהמתינו בתחנה אחרי שגם הם ירדו ממנו. על פי גרסת המבקרים, הנוסע תקף אותם בחפץ חד שפגע בחזה של אחד מהם, שבר את מצלמת הגוף של אחד מהם ופגע בידו. המבקרים הגנו על עצמם והוציאו את החפץ מידיו של התוקף. תוך זמן קצר המשטרה הגיעה למקום, ומול השוטרים התוקף התנצל בפני המבקרים. לאחר התקיפה המבקר פונה לטיפול רפואי, והיום יגיש תלונה במשטרה כנגד התוקף".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מישקה

    ממש אינתיפאדה.

    בני מיעוטים לא משלמים והפקחים מברכים אותם לשלום.
    כששאלתי מדוע הם לא משלמים, השיב לי הפקח שהם לא מתעסקים איתם.

    בושה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ערבי מסריח מכה יהודי במדינת ישראל.
    גירוש עכשיו!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ערבי לא ערבי לא משנה- הבריוניות של הפקחים….פשוט מזעזעת

  4. לבדוק מה הקריטריונים להעסקה כפקח באגד

    אגד מעסיקים את חומר אנושי נמוך – אסירים משוחררים וכל מיני עבריינים עם תיקים כפקחים
    וזו התוצאה רבותי

  5. לוקוס אדום

    על פי הסרטון , הפקח הותקף ופעל בצורה הנכונה.
    הכותרת של המאמר הזוייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר