רישיון רכב (צילום מתוך אתר משרד התחבורה)
רישיון רכב (צילום מתוך אתר משרד התחבורה)

משרד התחבורה מציג: עוד הקלה משמעותית לנהגים

שירות חדש של משרד התחבורה מאפשר מעתה לברר את מצב נקודות החובה מהטלפון הנייד או מהמחשב באמצעות השירות המקוון באזור האישי הממשלתי. שרת התחבורה מירי רגב: "אנו פועלים לכך שהאזרח יוכל לבצע כל פעולה וכל תשלום באמצעות הטלפון הנייד או המחשב, ללא צורך להגיע לסניף ולעמוד בתור"

פורסם בתאריך: 20.2.24 08:33

משרד התחבורה ממשיך בהקלות לנהגים, ומעתה ניתן לברר את מספר הנקודות שנרשמו לחובתכם, מהנייד או מהמחשב, באמצעות השירות המקוון באזור האישי הממשלתי. יצוין כי עד כה ניתן היה לברר את מספר הנקודות בעמדות השירות העצמי במשרדי הרישוי, בקניונים ובסניפי סופר פארם, ובאמצעות המוקד הטלפוני 5678*.

שיטת הניקוד היא אמצעי מעקב אחר נורמות הנהיגה של נהגים שעברו עבירות תנועה. נוסף על עונש כגון קנס או פסילת רישיון, חלק מעבירות התנועה גוררות נקודות שנרשמות לחובת הנהג. הנקודות נשארות בתוקף למשך שנתיים מיום ביצוע העבירה למי שצבר עד 20 נקודות, ולמשך ארבע שנים למי שצבר 22 נקודות או יותר. שיטת הניקוד נועדה להביא להפחתת ביצוע עבירות תנועה על ידי למידה והרתעה, ולסייע בזיהוי נהגים מסוכנים שביצעו מספר רב של עבירות.

 

 

"קבלת השירות מתבצעת לאחר הזדהות במערכת ההזדהות הלאומית, באמצעות סיסמתכם האישית במערכת ההזדהות הלאומית", מציינים במשרד התחבורה, "אם עדיין לא נרשמתם למערכת ההזדהות הלאומית, מומלץ לעשות זאת. התהליך הוא קצר ופשוט, ולאחר רישום ראשוני חד פעמי ניתן להיכנס למערכת באמצעות הסיסמה האישית וליהנות ממגוון רחב של שירותים מכל משרדי הממשלה".

אז כיצד מבררים את מצב הנקודות שלכם? לאחר כניסה למסך הבית, יש ללחוץ על "נהיגה וכלי תחבורה" בתפריט מצד ימין, ולאחר מכן יש לבחור ב"תדפיס נקודות חובה".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: "במסגרת המדיניות שהתוויתי אנו פועלים להנגשת כל שירותי המשרד לציבור הרחב, כך שהאזרח יוכל לבצע כל פעולה וכל תשלום באמצעות הטלפון הנייד או המחשב, ללא צורך להגיע לסניף ולעמוד בתור. נמשיך למצוא דרכים להקל על הציבור בכל נקודות הממשק עם משרד התחבורה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עלה בערך לפני כשבועיים באתר הזדהות ממשלתית מומלץ להתחבר יש הרבה דברי

  2. לאמור את האמת

    נכנסתי לשירות המקוון באזור האישי הממשלתי שלי כדי לברר את מצב נקודות החובה אם קיימים, אבל כמו תמיד, מירי מפטפטת ובשטח לא קורה דבר-אין חדש תחת השמש.

  3. שלמה

    עוד שרות גרוע של משרד תחבורה דפוק. כלום לא עובד. 4 פעמים נרשמתי ותמיד אומרים שיש טעות.
    זבל של שרות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר