עד-לא חיפה בקסטרא
עד-לא חיפה בקסטרא

תחפושות בצל המלחמה: אירוע פורים בחיפה

המטרה של חג פורים השנה היא להמתיק מעט את מצב הרוח העגמומי שבו המדינה נמצאת כבר יותר מחמישה חודשים. ממסיבות הענק שיתחילו ביום חמישי, דרך מסיבת הרחוב המסורתית במסדה, ועד להפעלות לכל המשפחה במוזיאונים - כל מה שצריך לדעת על אירועי פורים בעיר

פורסם בתאריך: 19.3.24 08:03

ערב פורים יצוין השנה במוצאי שבת, 23 במרץ. הילדים יגיעו לגנים ולבתי הספר מחופשים ביום שישי, והחופשה מלימודים תהיה בימים ראשון ושני, וזה מותיר לכולם – ילדים, צעירים ומבוגרים – סופ"ש עמוס באירועים ברחבי חיפה. חלק מהאירועים הם חינמיים, חלקם בעלות סמלית ואחרים מושקעים טיפה יותר, ולכולם מכנה משותף אחד – להמתיק מעט את מצב הרוח העגמומי שבו המדינה נמצאת כבר יותר מחמישה חודשים בגלל המלחמה. 

"אנחנו ממש לא מקלים ראש במה שקורה במדינה", אומר תדהר טויכר, הבעלים של קפה פאזל שמארגן מסיבת רחוב במסדה, "נוסף על כל הדיונים המקצועיים בהפקה, נושא מלחמת חרבות ברזל והחטופים ממש רובץ עלינו. רציתי להכניס אלמנטים של עיצוב ישראלי עכשווי ברוח התקופה. יש שאמרו פטריוטי, אחרים אמרו שזה יותר מדי ציוני, והיו כמה שממש תמכו, ובסוף החליטו כרגיל שצריך להתחשב ברגשות של כל האוכלוסיות במסדה. התפשרנו על סרט צהוב שכולם יזכרו שאנחנו רוקדים פה בזכות, בזמן שמתעללים בחטופים בעזה".

אלו הם אירועי פורים בחיפה:

קריוקי דראג של של פורים

גולדמונד ספרים בשיתוף עם מלוכת הדראג הצפונית מציג: ערב קריוקי בהנחיית מאמא דה לה סמאללה בהשתתפות הקהל. במהלך הערב יתקיים מופע של הרקדן הבינלאומי King Magic Mike ויוטל פור שיקבע מי ישיר את הקריוקי במופע. אחרי הקריוקי תיערך מסיבת חפלה של השמחות, ובמקום יימכרו אלכוהול, אוכל וחולצות של מאמא.

גולדמונד ספרים יד שנייה, עקרון 6. חמישי, 21 במרץ, שעה 20:00. המחיר לכרטיס: 70 שקל. להרשמה ולתשלום לחצו כאן.

 

דראג וקריוקי בגולדמונד ספרים

דראג וקריוקי בגולדמונד ספרים

 

BKK2024PURIM

במשך שנים BKK היו אחראים למסיבות מצוינות בחיפה ובעמק, וגידלו די ג'ייז ידועים. ביום חמישי, אחרי שנה של שקט, הם חוזרים למסיבה של פעם בפורים. ברחבת הרוק, הרזידנטים של הטרמינל והחורבה: DJ ERAN PERRY ,B2B ,DJ EYAL LEVY. ברחבה המרכזית: DOR MELODY ,DJ JOZI ,DJ YAHEL.

מרכז הקונגרסים. חמישי, 21 במרץ, שעה 22:00. לרכישת כרטיס ב-249 שקל במקום ב-399 שקל לחצו כאן.

פורים פארטי בוונדרבר

מסיבת הפורים המסורתית של מועדון הוונדרבר בארבע רחבות. באולם 1: DRUM & BASS ,DJ D-Soul (Plug-IN crew) ,B2B STMR. באולמות 2 ו-3 ינגנו להיטים, היפ הופ ודיסקו עם DJ ROE HYAMS ,DJ IGOR ROLL. באולם 4 ינגנו רוק, מטאל ופאנק עם DJ LIOR RASTA.

וונדרבר, חטיבת גולני 18. חמישי, 21 במרץ, שעה 22:00. לרכישה מוקדמת לחצו כאן.

 

פורים פארטי בוונדרבר

פורים פארטי בוונדרבר

 

הטרמינל חוזר לאולטרסאונד

אחרי שנה של ציפייה ועבודה מסביב לשעון, פסטיבל המסכות הגדול באולטרסאונד בקיבוץ יגור יתקיים בפעם השלישית עם שלוש רחבות ענק. לאחר ההצלחה בשנה שעברה, גם הפעם תתארח במקום הזמרת הבלגית לאסגו. ברחבה המרכזית: סקאזי ברטרו סט, דולב נישליס, עומרי סילבר ואלי דאודאו. ברובע סטייג' ינגנו פלג בר, גדי דהן וסער משיח, וברחבת ההיפ הופ ינגנו מימו, Ariel LB ואסף משיח.

אולטסאונד, יגור. חמישי, 28 במרץ, שעה 22:00. לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת לחצו כאן.

 

הטרמינל חוזר לאולטרסאונד

הטרמינל חוזר לאולטרסאונד

MASTERPLAN: PURIM EDITION

ליין מאסטרפלאן של ימי שישי על הגג של סירקין 21 בתלפיות מארח את די.ג'יי אביחי פרטוק.

גג21, סירקין 21, שוק תלפיות. שישי, 22 במרץ, 20:00-13:00. לרכישת כרטיס במכירה מוקדמת לחצו כאן.

הפטיש חוזר לצפון

הפנטזיה והמציאות נפגשים בשישי בגושפנקא צפון, עם שלוש רחבות ואווירה קינקית וסקסית. ברחבת כל הזמנים: די.ג'יי נינו עם הלהיטים משנות ה-90 ועד היום; ברחבת ההיפ הופ: די.ג'יי בייסיק סקיל; ובחדר הפטיש הקינקי: די.ג'יי רסטא בסט סקסי. באירוע תתקיים מסיבת תחפושות ויהיה גם דוכן אוכל. המסיבה לגילאי 49-27.

גושפנקא צפון, יקותיאל בהרב 32, קרית חיים. שישי, 22 במרץ, שעה 22:30. לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת לחצו כאן.

 

שוב הפטיש כאן בגושפנקא

שוב הפטיש כאן בגושפנקא

 

פורים שמח חורבה

בוגרי החורבה וחובבי הנוסטלגיה יגיעו לחגוג את פורים חורבה סטייל עם מסיבת תחפושות ענקית. ברחבה הראשית: הרזידנט די.ג'יי גלדרעם להיטי דאנס של שנות ה-90 וה-2000; ברחבת ההיפ הופ: די.ג'יי מלודי עם מוזיקת אולדסקול; ורחבת האלטרנטיב: הרזידנט DJ LaTRIQ שמגיע מברלין. הבעלים המיתולוגי רני קאושינסקי יגיע לחגוג יומולדת עם כל החברים מפעם. 

גושפנקא צפון, יקותיאל בהרב 32, קרית חיים. שבת, 23 במרץ, שעה 21:30. לרכישת כרטיסים במכירה מוקדמת לחצו כאן

 

פורים בגושפנקא (צילום: גיא רותם)

פורים בגושפנקא (צילום: גיא רותם)

 

עד-לא חיפה בקסטרא

שני אירועים ביום אחד במרפסת של מרכז קסטרא: הראשון – כ-70 דוכנים של אמנים, מעצבים ויוצרים, מקומיים ומפונים, סדנאות ופעילויות לפורים לכל הגילאים, עגלות אוכל, בר קוקטיילים, בר בירות, עמדות יין, דוכני שייקים, מיצים וקפה, מתחם עיסויים, עמדות איפור פנים, חינה וצילום, להטוטנים, הופעות רחוב, די.ג'ייז ומיצגים חיים. מומלץ לבוא מחופשים. היריד מתאים לכל הגילאים, הכניסה בחינם עד גיל 3. כרטיסים במכירה מוקדמת: עשרה שקלים. השני – מ-18:00 תתקיים במקום מסיבת פורים לגילאי 21+ עם די.ג'ייז, אלכוהול וריקודים. כרטיס במכירה מוקדמת: 80 שקל.

מרכז קסטרא, שבת, 23 במרץ. היריד מתקיים בשעות 17:00-10:00, המסיבה מתחילה ב-18:00. לרכישת כרטיסים לחצו כאן (ניתן לרכוש כרטיס משולב לשני האירועים.

מסיבת רחוב במסדה

כמדי שנה, קפה פאזל מארגן קרנבל פורים ברחוב מסדה. בשעות 21:00-19:00 תתקיים הפעלה להורים ולילדים עם הדס בן ארצי. ב-21:00 תיפתח מסיבת פורים אל תוך הלילה עם לליקה מונטנה ועם די.גיי צ'ארמי. במהלך הערב תיערך הופעת דראג. הכניסה חופשית, תחפושות חובה.

קפה פאזל, מסדה 21, הדר. שבת, 23 במרץ, החל מ-19:00.

 

מסיבת רחוב במסדה

מסיבת רחוב במסדה

 

 

המסיבה השנתית של כפר הסטודנטים בפירמידה

מסיבת פורים השכונתית של כפר הסטודנטים הדר חוזרת לפירמידה. על המוזיקה: DJ YOGI שיפתח במיטב הלהיטים ויסיים בסשן אלקטרוני. במחיר מסובסד של 30 שקל תקבלו גם שתייה ונשנושים. התשלום מראש בלבד ומספר המקומות מוגבל.

פירמידה, מדרגות נחום מילר 5. שבת, 23 במרץ, בשעות 23:00-19:00. להרשמה ולתשלום לחצו כאן.

 

מסיבת פורים של כפר הסטודנטים בפירמידה

מסיבת פורים של כפר הסטודנטים בפירמידה

 

פופ ג'וס מתחפשת

בשבת פופ ג'וס מתחפשת במסיבת פורים. בתוכנית: תחפושות מוגזמות, מוזיקת פופ עם פלאשבקים לשנות ה-90 ועם הסוואג והקרינג' של שנות ה-2000. על המוזיקה: די.ג'יי ליאור ראסטה. במקום יהיו בר אלכוהולי ואוכל ביתי.

גולדמונד ספרים יד שנייה, עקרון 6. שבת, 23 במרץ, בשעה 21:00. המחיר לכרטיס: 50 שקל. להרשמה ולתשלום לחצו כאן.

 

פופ ג'וס פארטי בגולדמונד ספרים

פופ ג'וס פארטי בגולדמונד ספרים

 

סירופורים

הסירופ יקיים את סירופורים עם די.ג'ייז Ali chive ,Modj ,Anna haleta ,Autarkic. מתחילים במוצ"ש ב-23:00 ומסיימים ביום ראשון בבוקר. 

סירופ, פלי"ם 2. שבת, 23 במרץ, בשעה 23:00. 

פורים משפחתי במוזיאוני חיפה

במוזיאוני חיפה חוגגים את חג פורים עם אירועים, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה.

שבת, 23 במרץ: במוזיאון חיפה לאמנות תתקיים סדנת קישוט ראש שבה יכינו ילדים קישוטי ראש מחומרים שונים. הסדנה תתקיים ברצף במהלך שעות הבוקר, ללא תשלום וללא הרשמה מראש. במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית תתקיים סדנת בנטו, שבה ילמדו המשתתפים את מלאכת האוריגמי וייצרו קופסה למשלוח מנות בסגנון יפני. הסדנה בתשלום ובהרשמה מראש. כמו כן יתקיימו במוזיאון טיקוטין הקרנות של סרטי האנימציה "הילד והאנפה" עם כתוביות ברוסית ו-"חלומו של רובוט". במוזיאון הימי הלאומי תתקיים הדרכה מיוחדת לפורים לכל המשפחה בתערוכת הפיראטים. ההדרכה היא ללא תשלום במסגרת מיזם "שבת ישראלית".

ראשון, 24. במרץ: במוזיאון חיפה לאמנות תתקיים סדנת קרטונאז', שבה יכינו המשתתפים אביזרים לתחפושות מקרטון. הסדנה פעילה לאורך כל שעות הבוקר וכרוכה בתשלום. במוזיאון הימי הלאומי תתקיים הדרכה מיוחדת לפורים לכל המשפחה בתערוכת הפיראטים. ההדרכה היא ללא תשלום במסגרת מיזם "שבת ישראלית". במוזיאון טיקוטין יתקיימו הקרנות של סרטי האנימציה "הילד והאנפה" עם כתוביות בעברית ובאנגלית ו-"חלומו של רובוט".

שני, 25 במרץ: במוזיאון חיפה לאמנות תתקיים סדנת קרטונאז', שבה יכינו המשתתפים אביזרים לתחפושות מקרטון. הסדנה פעילה לאורך כל שעות הבוקר וכרוכה בתשלום. במוזיאון הימי הלאומי יתקיים הפנינג פורים לכל המשפחה – הדרכות תיאטרליות בתערוכת הפיראטים, סדנאות יצירה בהשראת פיראטים ויצורי ים, פינות התחפשות, פינות משחק ופעילות חופשית בתערוכות. הכניסה בתשלום. במוזיאון טיקוטין תתקיים הקרנה של הסרט "חלומו של רובוט".

 

פורים במוזיאוני חיפה (צילום: ג'ני כצנר)

פורים במוזיאוני חיפה (צילום: ג'ני כצנר)

 

מוכרחים להיות שמח

בובות ענק מתנפחות, הפעלות לילדים, סדנאות יצירה, עמדות קעקועים ואיפור, להטוטני קרקס, מתופפים, דמויות שטח, בועות סבון, קיר צילום ומתחם קטנטנים. על הבמה יופיעו המיניונים, טרולים והחיפושית המופלאה.

גן האם, מרכז הכרמל. ראשון, 25 במרץ, בשעות 14:00-10:00.

בובות ענק מתנפחות, הפעלות לילדים, סדנאות יצירה, עמדות קעקועים ואיפור, להטוטני קרקס, מתופפים, דמויות שטח, בועות סבון, קיר צילום ומתחם קטנטנים. על הבמה יופיעו חיפזון וזהירון וסמי הכבאי.

גן בית העם, קרית חיים. ראשון, 25 במרץ, בשעות 14:00-10:00.

פורים אקולוגי

אירוע פורים אקולוגי ייערך בחוצות המפרץ בשיתוף עם ראש הברוש במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה. הפעילות היא חינוכית וחווייתית, מיועדת לכל המשפחה וכוללת סדנה להכנת מסכות, יצירות אקולוגיות ברוח החג, עמדות של מתנפחים ופינת ציור. הכניסה חופשית.

מתחם חוצות המפרץ OUTLET. ראשון ושני, 24 ו-25 במרץ, בשעות 18:00-11:00.  

 

פורים אקולוגי בחוצות המפרץ (צילום: יח"צ)

פורים אקולוגי בחוצות המפרץ (צילום: יח"צ)

 

פורים במרכזים הקהילתיים

נוסף על אירועים אלו יתקיימו במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר אירועים לכל המשפחה, ובהם יריד תחפושות בבית נגלר, סדנת הכנת אוזני המן במתנ"ס רמות בגין, מסיבת פורים למבוגרים במתנ"ס רמת אלון ובמרכז הקהילתי בת גלים, הפנינג פורים בבית היינה, מופע פורים במרכז הקהילתי נוה דוד ובמתנ"ס רמות אשכול, הצגה לילדים בבית אבא חושי, סדנה להכנת קוקטיילים ולמידה של מגילת אסתר בטבריה 15 ועוד. לצפייה באירועי פורים במרכזים הקהילתיים לחצו כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר