הפציעה שנגרמה מפגיעת חזיר בר (צילום: דורון שפר)
הפציעה שנגרמה מפגיעת חזיר בר (צילום: דורון שפר)

העיתונאי דורון שפר נפצע מפגיעת חזיר בר

ביום חמישי בערב תקף חזיר בר את העיתונאי דורון שפר במדרגות בית שערים בהדר. "הוא הסתובב לעברי, רץ אלי והדף אותי", מספר שפר, "מצאתי את עצמי זרוק ושרוע על הגב, שרוט וחבול כולי. הוא פשוט הדף אותי חזק עם החוטם". שפר נפצע בברכו ופנה לקבלת טיפול רפואי

פורסם בתאריך: 23.3.24 17:49

שוב פציעה בעקבות פגישה עם חזיר בר, והפעם הקורבן הוא העיתונאי דורון שפר. "זה קרה ביום חמישי בסביבות השעה 21:00", משחזר שפר, "הלכתי להחזיר את הבן שלי הביתה מהדודים. ירדתי במדרגות בית שערים, בין רחוב פועה לשדרות הציונות מתחת לגנים הבהאיים, כפי שעשיתי כבר מאות פעמים, וחזיר בר גדול עמד על השביל. מכיוון שמדובר בשביל צר אי אפשר היה לבצע מעקף, אז עצרתי ואמרתי לעצמי 'טוב, נחכה כמה דקות ונראה מה קורה עם הבחור'".

לדבריו של שפר, "החזיר עמד, הסתכל עלי, ואז פנה הצדה לכרסם משהו מהאדמה. חשבתי שזו הזדמנות לא רעה לנסות לעבור, התחלתי ללכת, וזו היתה טעות. הוא הסתובב לעברי, רץ אלי והדף אותי. נפלתי על השוליים של השביל, והוא המשיך לרוץ במעלה  המדרגות. מצאתי את עצמי זרוק ושרוע על הגב, שרוט וחבול כולי. הוא פשוט הדף אותי חזק עם החוטם וזרק אותי אחורה. אני מניח שהוא פחד".

 

 

את הפציעה, מספר שפר, הוא ראה בבית הדודים: "הייתי עם ג'ינס, אז לא ראיתי את הנזק אבל הרגשתי אותו. אחרי שקמתי וראיתי שאני חי, המשכתי לבית של הדודים. הפשלתי את שרוול הג'ינס למעלה וראיתי את הפציעה בברך. אתמול (שישי) הלכתי למרפאת לין וקיבלתי טטנוס, אנטיביוטיקה וכל הכאב ראש הזה. אני עוד אחד מהסטטיסטיקה, מה אפשר לעשות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאת

    הוא בטח נלחץ וניסה לברוח…בטוח לא תקף במכוון…פשוט כי הוא גדול אז ישר עושים ענין.
    גם חתול קהילה היה בורח במצב הזה ויכל חלילה לשרוט בדרך….יש מצב שגם על זה היו עודים כתבה ורעש.הבנאדם היה צריך לחכות יותר או לעשות רעש,שיברח לפני שמתקרב….הכי טוב לכתוב עוד כתבה שתלחיץ את הציבור על חזירים במקום להגדיל הסברה.ממש לא לעניין.
    גם הכתבה שלכם על הבית חתולים…הכל בשביל סיפור…"בזכותכם" הבית הזה כבר לא שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר