הרי זסלר ז"ל (צילום: דרור זסלר)
הרי זסלר ז"ל (צילום: דרור זסלר)

יקיר העיר הרי זסלר הלך לעולמו

הרי זסלר, שכיהן כיו"ר קרן הכט, נפטר אתמול בגיל 94. זסלר שימש בין השאר מנכ"ל ממגורות דגון, עמית כבוד של ארגון רוטרי חיפה, יו"ר יהדות בולגריה בצפון הארץ וחבר בעמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל. באוניברסיטת חיפה ספדו לו: "אציל אמיתי, איש ערכים"

פורסם בתאריך: 29.3.24 06:39

יקיר העיר חיפה הרי זסלר נפטר אתמול (חמישי) בגיל 94. הוא שימש מנכ"ל ממגורות דגון, עמית כבוד של ארגון רוטרי חיפה, יו"ר יהדות בולגריה בצפון הארץ וחבר בעמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל.

בשנת 2009 קיבל זסלר את התואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה. על הבחירה כתבה אז האוניברסיטה: "זסלר יקבל את התואר בהוקרה על פעילותו רבת השנים לרווחת הקהילה; על סיועו לאוניברסיטה בהקמת מוזיאון ראובן ועדית הכט והמשכן לאמנויות ע"ש ד"ר ראובן הכט, ועל קידום מוסד הרצל לחקר הציונות ולימודה".

 

 

עם מותו של ד"ר הכט, חברו הטוב, הפך זסלר ליו"ר קרן הכט שפועלת רבות לקידומם של פרויקטים בעיר.

לאחר מותו פרסמה האוניברסיטה הודעה שבה נכתב: "בשם האוניברסיטה, הנהלת ונאמני קרן הכט ומוזיאון הכט הרינו להביע את צערנו העמוק על פטירתו של מייסד הקרן ואיש אמונו של התעשיין והנדבן הנודע ד"ר הכט. הרי היה אציל אמיתי, איש ערכים, איש של ערכי העם היהודי ונאמן בדבקות לצוואתו ולמורשתו של ד"ר הכט".

ראש העיר הנבחר יונה יהב ספד לזסלר: "איש ציבור בכל רמ"ח אבריו שאהב את חיפה ללא גבול. איש של אנשים שלא חסך כדי להיטיב את חיינו בתרומות. איש נעים הליכות ונעים שיח. הוא יחסר לי מאוד ולכל תושבי חיפה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר