המציל על אופנוע הים וספינת השיטור הימי שחילצו את הגולש (צילום: דודי פתאל)
המציל על אופנוע הים וספינת השיטור הימי שחילצו את הגולש (צילום: דודי פתאל)

בזכות מצלמה בטלפון: חולץ גולש סאפ שנסחף לים

דודי פתאל, תושב חיפה, נקלע לאירוע שבו גולש סאפ נסחף לים מול מסעדת מקסים. פתאל איתר את הגולש באמצעות מצלמת הטלפון הנייד שלו והכווין אליו מצילים רכובים על אופנועי ים וספינה של השיטור הימי שחילצו אותו. "אני שמח מאוד שיצא לי לעזור ושהגולש לא נפגע", הוא מסכם

פורסם בתאריך: 2.4.24 10:29

גולש סאפ שנסחף הבוקר (שלישי) לים מול מסעדת מקסים ניצל בזכות מצלמה של טלפון סלולרי. דודי פתאל, חיפאי ששהה באותו הזמן בחוף, איתר את הגולש באמצעות מצלמת הטלפון והכווין אליו מצילים רכובים על אופנועי ים וספינה של השיטור הימי שחילצו אותו.

על מה שקרה בים מספר פתאל: "זה היה בסביבות השעה 9:00. היינו בחוף וראינו אמבולנס וניידת משטרה מגיעים למקום. שאלנו את השוטרים מה קרה ואם הם צריכים עזרה, ואחד מהשוטרים אמר שהם קיבלו דיווח על גולש שנסחף עם הסאפ שלו. כשהסתכלנו לכיוון הים לא ראינו כלום כי סאפ הוא גלשן קטן וזה כמו לחפש מחט בערמת שחת. אמרתי לשוטר 'אסתכל באמצעות המצלמה של הטלפון, יש לי זום חזק שמקרב עד פי 100'. כיוונתי את הנייד לים והתחלתי לחפש. פתאום ראיתי רחוק מאוד משהו בצבעים שחור וכתום. עקבתי אחריו וראיתי שהוא נסחף לעומק. הודעתי לכוחות ההצלה שיש שם משהו ושכנראה זה הגולש. הכוונתי אותם למקום, סימנתי להם עם הידיים".

 

 

לקח הרבה עד שהגיעו אליו?

"לא, היה לו מזל. הראשון שהגיע אליו היה מציל רכוב על אופנוע ים, אחר כך עוד מציל עם אופנוע ים ומיד אחריהם ספינה של השיטור הימי. לאופנוע הים של המציל היה קשור משטח הצלה, והם אספו אותו והביאו אותו לחוף ליד מלון מרידיאן. שם ביררו איתו לגבי מצבו, וכשהתברר שהכל תקין הוא שוחרר לדרכו. אני שמח מאוד שיצא לי לעזור ושהגולש לא נפגע".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה מאוד, אבל הייתי מצפה שלשוטרים תהייה משקפת….במקום להסתמך על מצלמת הנייד…

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר