חברי אקים חיפה מכינים מארזי פינוק ללוחמי חיל הים (צילום: אקים חיפה)
חברי אקים חיפה מכינים מארזי פינוק ללוחמי חיל הים (צילום: אקים חיפה)

חברי אקים חיפה הכינו חבילות מפנקות ללוחמי חיל הים

מפגש בין אמא לנערה עם מוגבלות ללוחם בחיל הים יצר מיזם מרגש, שבמסגרתו חברי מרכז יום אורון של עמותת אקים חיפה הכינו חבילות של מוצרי בריאות, טיפוח ופינוקים מהטבע, אשר נשלחו ללוחמי חיל הים. מנכ"לית העמותה מיכל סגל: "החיבור הזה מנצח עבור כל הצדדים"

פורסם בתאריך: 7.4.24 09:08

אנשים עם מוגבלות למען חיילי צה"ל: מפגש בין אמא לנערה עם מוגבלות ללוחם בחיל הים הוביל למיזם מרגש, שבמסגרתו חברי מרכז יום אורון – מרכז יום טיפולי סיעודי של עמותת אקים חיפה – הכינו חבילות אישיות שכוללות מוצרי בריאות, טיפוח ופינוקים מהטבע, שנשלחו ללוחמי חיל הים.

טליה מוסקוביץ', אמה של איה החברה במרכז אורון: "באמצעות החבילה שתגיע אישית לכל חייל אני רוצה להודות לחיילים על כל הסיכונים והסיבוכים בתקופת השירות בצה"ל, ועל כך שהם נושאים על כתפיהם את הכבוד ואת האחריות בהצלחה רבה. בליבת ההגדרה של נגישות טמונה ההכרה בזכותם של אנשים עם מוגבלות להיות שותפים מלאים בחברה, מתוך רצון לממש את הפוטנציאל הגלום בהם, וזוהי דוגמה כיצד גם הם, כמו כל אזרחי ישראל, נרתמים ותורמים מאז פרוץ המלחמה".

מנהלת מרכז אורון סיהאם סרחאן מוסיפה כי החברים נהנו מאוד מפעילות האריזה, וכי נוסף על החבילות, שנארזו בעזרתם של הורי החברים שתרמו מכספם ומתורמים רבים שתרמו את מוצרי הבריאות, הם ציירו ציורים בתקווה שהם ייתלו בספינות של חיל הים. "החברים שמחו מאוד והתרגשו להיות חלק מהתרומה ולפעול למען הסיסמה 'ביחד ננצח'. העבודה שלהם נעשתה מעומק הלב במטרה לחזק ולהביא הזדהות", אמרה סרחאן.

 

 

מנכ"לית אקים חיפה מיכל סגל: "כמובן שגם אנשים עם מוגבלות ערים מאוד למה שמתרחש במדינה, ויש בהם סולידריות גבוהה ורצון לעזור. החיבור הזה מנצח עבור כל הצדדים – החיילים זוכים להערכה, והחברים זוכים להרגיש חלק מעם ישראל".

מרכז אורון של עמותת אקים חיפה פועל בכפר ביאליק ונותן מענה ל-45 חברים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה. העמותה שומרת על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ומעניקה להם שירותי חינוך וטיפול במטרה להובילם למיצוי מלא של יכולותיהם ולהשתלבות מלאה בקהילה. העמותה מפעילה מערך דיור, בית ספר לחינוך מיוחד, גני ילדים, מרכזי יום לבוגרים, מועדונים חברתיים לילדים ולבוגרים ופעילויות נוספות, שמובילות לביטוי עצמי, לבחירה חופשית ולמימוש יכולותיו של האדם בקהילה שבה הוא חי כאזרח התורם לחברה.

 

הציורים שציירו חברי אקים חיפה ללוחמי חיל הים (צילום: אקים חיפה)

הציורים שציירו חברי אקים חיפה ללוחמי חיל הים (צילום: אקים חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר