אירועי יום העצמאות בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
אירועי יום העצמאות בחיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

בצל המלחמה: כך יצוין ערב יום העצמאות בחיפה

שני מוקדי החגיגות המרכזיים בערב יום העצמאות יהיו גן האם במרכז הכרמל שבו תאושר כניסה של כ-3,000 משתתפים וגן בית העם בקרית חיים שבו תתאפשר כניסה לכ-4,000 משתתפים. במגרשי אתו"ס יוקם מתחם ללא אלכוהול המיועד לצעירים. התקציב שאושר: שלושה מיליון שקל

פורסם בתאריך: 8.4.24 07:46

אירועי ערב יום העצמאות בחיפה יתקיימו בשני מוקדים מרכזיים – גן האם במרכז הכרמל וגן בית העם בקרית חיים. אתמול (ראשון), בישיבת מועצת העיר עדכן מנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי על האירועים המתוכננים, ומדבריו עולה כי בגן האם תאושר כניסה של כ-3,000 משתתפים, ובגן בית העם בקרית חיים תתאפשר כניסה לכ-4,000 משתתפים.

נוסף על שני המוקדים המרכזיים יתקיימו אירועים קטנים ב-20-16 מוקדים נוספים, ובהם בתי ספר ומתנ"סים, אשר בהם תתאפשר כניסה של עד 500 משתתפים לכל אירוע. במגרשי אתו"ס יוקם מתחם ללא אלכוהול המיועד לצעירים, שבו ינגנו כעשרה תקליטנים לאורך הלילה.

 

 

זאבי הוסיף כי באירועים יהיו פעילויות למשפחות ולילדים – מתנפחים, דוכני קעקועים וצמות ועוד – והן ויגיעו לכל שכונות העיר מתוך רצון לאפשר השתתפות במרחק של הליכה רגלית. המספר הסופי של מוקדי הפעילויות, מלבד גן האם וגן בית העם, ייקבע לאחר קבלת הצעות המחיר שיוגשו, עם עדיפות למציעים חיפאים. ביום העצמאות עצמו יתקיים הפעלות לכל המשפחה.

לבקשתו של גזבר העירייה שמוליק מרמלשטיין אישרה מועצת העיר את תקציב אירועי יום העצמאות שיסתכמו בשלושה מיליון שקל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מילואימניק

    חגיגות "יום העצמאות" באמצע מלחמת קיום?
    כנראה שכייף לרקוד על דם של אחרים…….
    ואמן שהבנות שנאנסו והחיילים שביתרו את גופם יבואו לכם בחלומות!!!!!!!

  2. חיפאי בליבצל

    עדיף לוותר על החגיגות הללו ולהשקיע את התקציב שהוקדש לכך בריבוד הכבישים-הצבת מיגוניות-אכשרת מצלמות אבטחה ברחבי העיר – קירוי רחובות שוק תלפיות- צביעה וסימון כבישים ומעברי חצייה- נטיעת עצי זית ועצי פרי בכל מקום שאפשר – שיפור תאורת רחוב ועיבוי פיזור עמודי התאורה – ביטוח עירוני לכל תושב חיפאי – אפליקציית חיפאים לנייד – תערוכת פרחים נוספת בחיפה-גלגל ענק ליד מתחם רכבל תחתון-קירוי והצללה של שוק הפשפשים, קירוי והצללה של רחובות מרכז הכרמל – איסור לאכול בורקס העגלה עם כל השמן –
    העפת רג'א מכל תפקיד – פתיחת שטחי המסחר של האיצטדיון – שיקוע מסילת הרכבת – פתיחת חזית הים משדרות בן גוריון עד לקו המים – מינוי אחראי למצלמות רמזורים קצרים במנורה – עיבוי מערך האכיפה והגבייה – תוכנית עבודה שנתית שקופה לתושב- שיפוץ והנגשה של שדה התעופה לקראת הקיץ – הנגשת נחל סעדיה – להמשיך? כי יש עוד – עדיף בלי החגיגות עצמאות. עדיף להיזכר כעיר שלא חגגה עצמאות לאות הזדהות עם החטופים והחללים מאשר כעיר שכן.

  3. התצפיתניות בכלובים

    צהלות שמחה של עצמנו כשיש חטופים שנמקים בכלובים בעזה. איפה המוסר והערבות ההדדית?
    החלטה אומללה של ראש עיר ומועצה מנותקים שיודעים לדבר על ערכים ליברליים, אבל מתכחשים לערך הבסיסי של כבוד האדם וחירותו ודורסים אוכלוסיה כואבת שלא מסוגלת כרגע לעמוד על הרגליים, בטח לא לחגוג.

  4. נתין עצבני

    מיותר לגמרי, בזבוז כספי ציבור בזמן מלחמה.
    וכל זה כשיש בני ערובה חטופים בעזה, על מה החגיגות?

  5. עצמאות ישראל לדורות....

    מה נשאר לעם הזה שרבים מבניו ובנותיו לחמו במלחמות ישראל ,ובמשך 76 שנות עצמאות המדינה ,העם מנסה איך שהוא לעמוד על רגליו,עצמאות מדינת ישראל היא אכן צורך להיות ארוע של חג שיחגג…..,וזכותנו כי יהיה כזה ,ולו רק כדי להזכיר לנו תושבי המדינה הפטריוטים, ולכל העולם ואויבנו באשר הם ,כי השגנו עצמאות בהרבה דם יזע ודמעות ,צבאנו לא לחם לשוא,וחיילנו לא נפלו לשוא !!! וכי גם בזכות גדולה נשאיר לדורות הצעירים את מורשתנו והזכות לקוממיות ,בהיות המדינה שייכת לנו ולעולמים,נדע להגן ולשמור עליה ולהילחם בעדה ובעד הזכות לחיות חיים דמוקרטים חופשיים מכל עוון או מגבלה ,של זרם כזה או אחר המנסה להראות שליטה!!! חג עצמאות מהנה ותשמרו על השמחה הפנימית ,המהולה לדאבוננו כיום בעצב רב………..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר