תפילה במרכז הבהאי (צילום: המרכז הבהאי העולמי)
תפילה במרכז הבהאי (צילום: המרכז הבהאי העולמי)

המרכז הבהאי העולמי ייפתח לצורך תפילה לאחדות

המרכז הבהאי העולמי פותח ביום שישי את שעריו להתכנסות ולתפילה לאחדות ולשיפור מצב הרוח. הציבור מוזמן, ללא קשר לרקע תרבותי או דתי, "כדי לחלוק רוח של חסד ואחווה, תפילות או קריאות מעוררות השראה מהמסורות הדתיות שלהם"

פורסם בתאריך: 9.4.24 12:56

המרכז הבהאי העולמי פותח את שעריו לציבור החיפאי ביום שישי ומזמין את התושבים להתכנסות ולתפילה לאחדות ולשיפור מצב הרוח. ההתכנסות תתקיים במרכז העולמי הבהאי בשדרות הציונות 87 בשעות 12:00-11:00.

לדברי המארגנים, כל הציבור מוזמן, ללא קשר לרקע תרבותי או דתי, "כדי לחלוק רוח של חסד ואחווה, תפילות או קריאות מעוררות השראה מהמסורות הדתיות שלהם. בזמנים מאתגרים אלה חילופי דברים כאלה מטפחים אינטראקציות חמות ומציתים תקווה בקרב המשתתפים. כשאנשים עם נקודות מבט מגוונות נפגשים במרחבים כאלה, הם פוגשים את 'האחר' שהופך להיות 'אנחנו'".

במסגרת התכנסות מתוכננות קבלת פנים, תפילות וקריאה קצרה. בהודעה לתושבים ששלחה הקהילה הבהאית הבינלאומית בקבוצות ווטסאפ שכונתיות נכתב: "אנו מצפים לחברתך, כאשר אנו מתכנסים כחברים כדי לשתף ולהקשיב לתפילות ולדברי חוכמה על אחדות, וכדי לרומם את הרוח. אתם מוזמנים להביא אתכם תפילה, שיר, ציטוט או קריאה שנותנים לכם השראה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר