מצעד הגאווה החיפאי (צילום: ענת סולומון, דוברות עיריית חיפה)
מצעד הגאווה החיפאי (צילום: ענת סולומון, דוברות עיריית חיפה)

נקבע המועד למצעד הגאווה בחיפה

בישיבה שנערכה בבית הקהילות לגאווה וסובלנות נקבע כי מצעד הגאווה החיפאי יתקיים ביום שישי, 21 ביוני, בשעות הצהריים, בניגוד לשנה שעברה שבה התקיים המצעד ביום חמישי בערב. אחד ממשתתפי הישיבה: "כשהמצעד נערך בצהריים זה נותן לנו אפשרות להפגין, ואחר כך בלילה לחגוג"

פורסם בתאריך: 11.4.24 07:49

מצעד הגאווה החיפאי יתקיים ביום שישי, 21 ביוני, בשעות הצהריים – כך נקבע בישיבה שנערכה ביום שלישי בבית הקהילות לגאווה וסובלנות. בישיבה השתתפו סגן ראש העיר יוסי שלום המשמש מחזיק תיק התרבות והקהילה בעיריית חיפה, חברת מועצת העיר החדשה סאלי עבד, מנהלת אגף חברה וקהילה בעירייה טלי גולדשטיין ומנהלת בית הקהילות דריה הרשקו.

בישיבה סוכם כאמור שמצעד הגאווה יתקיים ביום שישי, 21 ביוני, בניגוד לשנה שעברה שבה התקיים המצעד ביום חמישי בערב. לקהילה הלהט"בית הובטח כי ייערכו פגישות נוספות במתכונת של שולחנות עגולים, ובהם ישתתפו הגורמים המקצועיים בעירייה כדי לדון בהיבטים הנוספים של חודש הגאווה ומצעד הגאווה. הנושאים המרכזיים שיידונו הם אופי המצעד והשתתפות של אמנים בעצרת המרכזית לנוכח המלחמה וטבח 7 באוקטובר. המצעד יתקיים כמובן על פי הנחיות פיקוד העורף.

אחד ממשתתפי הישיבה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "עדיף שהמצעד יתקיים בשישי בצהריים ולא בחמישי בערב, כי זה מרגיש מואר יותר. לא נעים לצעוד בחושך, זה מסתיר אותנו. כשהמצעד נערך בשישי בצהריים זה נותן לנו אפשרות להפגין, ואחר כך בלילה לחגוג. צריך גם לתת מקום ליוזמות פרטיות כדי שליינים של מסיבות הגאווה והעסקים הגאים ייקחו תפקיד מרכזי יותר בחגיגות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. תנו לחיות בשקט

    האם זה באמת עדיין נחוץ בימנו?
    יש יותר מדי גאווה ששוטפת אותנו בכל מקום. שכל אחד יחיה את חייו בשקט במקומו ולא יתפרץ לאחרים במצעדים והטרלות לאחרים

  2. איש

    תחיה בשקט במקום אחר… אתה בדיוק דוגמה למה עדיין צריך את המצעדים.

  3. לאמור את האמת

    ביום שישי, 21 ביוני, בשעות הצהריים זה הזמן הכי טוב למתקפה איראנית

  4. אריה

    מי שלא יודעארגון הלהטב בחיפה מקבל לפחות 750 מליון שקלים בשנה מהארנונה שאנחנו משלמים ! וזזה לא מצעד. חודש לפני זה הם משתלטים על כל ציר הכרמל ומשחיתים אותו בצביעת מעברי החצייה והגדרות בצבעי טכניקולור ובתליית דגליהם על כל עמוד ועץ. בקרוב ייכנסו לגני ילדים ובתי הספר היסודיים כדי לשכנע ילדים רכים שכל אחד בכל עת יכול להחליט שהוא להט"ב ולחזור בו בכל עת גם ללא הסכמת ההורים אולם המורים חייבים לבסכים לקרוא לו בת לפי הרגשתו באותה שנה. המטרה טישטוש זהותו המינית הלאומית ונדתית של האדם על מנת שיהפווך לכלי ריק שאפשר יהייה ליצוק בו רעיונות מרכסיסטיים מה שיביא לדיקטטורה אכזרית כמו ברוסיה 1917

  5. בלעד דרדן

    למה אתם לא נותנים במה ל"אים" אשר גרים אתכם והם מיוחדים? הרי אתם יודעים שאם בכפר ידעו את הנטייה המינית שלהם הם לא יישארו בחיים?

  6. הצביעות זועקת אצלם

    לא הבנתי – אתם לא אלו שקוראים לבטל את חגיגות יום העצמאות וחגיגות המימונה?
    אז למה לא לבטל בגלל החטופים גם את חגיגות מצעד הגאווה?

  7. אורנה ב ח

    זו כפיה לכל דבר ועניין שלא שונה בכלום מכפייה דתית.

    בהובלת ערוץ 12 הלהטבי של כתביו פרשניו ואפילו צבעי הלוגו שלו להטבים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר