רני בנדר (צילום: גביש מדיה)
רני בנדר (צילום: גביש מדיה)

רני בנדר מונה ליו"ר החברה הכלכלית לחיפה

רני בנדר (50), חבר מועצת העיר חיפה מטעם סיעת חיפה שלנו בראשות יונה יהב, משמש כיום מנכ"ל מתחם סיטי סנטר. בנדר: "חיפה תהיה אבן שואבת לכוחות כלכליים מקומיים, ארציים ובינלאומיים"

פורסם בתאריך: 15.4.24 11:55

בנדר משמש כיום מנכ"ל מתחם סיטי סנטר, המשלב מסחר, משרדים ובית מלון במושבה הגרמנית בחיפה. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת רייכמן. בנדר כיהן בעבר כסמנכ"ל שיווק ומכירות של רכבי סובארו. כמו כן שימש סגן ומ"מ דובר משרד החינוך בירושלים ויועץ תקשורת במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, יו"ר שותפות חיפה-בוסטון CJP, חבר בוועד המנהל של אגודת הידידים באוניברסיטת חיפה ויו"ר עמותת נקודת ציון למורשת צה"ל. בנדר הוא רב סרן במילואים פעילים בחיל האוויר.

 

 

בנדר: "אני שמח על האתגר לקדם את הכלכלה בחיפה. אני מתכוון להתמקד בנושאי כלכלה, תעסוקה ותיירות. עם אסטרטגיה כלכלית מדויקת ומגוון שיתופי פעולה עם גורמים כלכליים בישראל ובעולם ובתיאום מלא עם משרדי הממשלה, נוכל לקדם את כלכלת חיפה באמצעות הקמת פארק הייטק נוסף, הקמת פרויקט חזית הים העירונית במפגש הצפון של המושבה הגרמנית עם נמל חיפה וקידום תוכניות תיירותיות משמעותיות שיהוו מנוע צמיחה כלכלי לעיר.

"כמו כן, נפעל לקדם מיזמי חדשנות וביו רפואה ייחודים בשיתוף בתי החולים, הטכניון והאוניברסיטה, נפעיל את מיזם 'ביטחון כלכלי' לעסקים קטנים ובינוניים, נשיק את תוכנית 'בטחון תעסוקתי' למגזרים המגוונים, כדי לקלוט מקומות תעסוקה נוספים ונקדם את תחום הכלכלה הכחולה בעיר התחתית. הדלת שלנו פתוחה 24 שעות ביממה לכל מיזם, ואנו נעניק את הסיוע הדרוש לכל משקיע, הן חיפאי והן מחוץ לחיפה. חיפה תהיה אבן שואבת לכוחות כלכליים מקומיים, ארציים ובינלאומיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר