שולחן סדר של חב"ד (צילום: קובי סרור)
שולחן סדר של חב"ד (צילום: קובי סרור)

"אנחנו לא רוצים שאנשים יישארו לבד בחג"

גם השנה תקיים תנועת חב"ד, בשיתוף עם עמותת תנהגו בנועם - תהיו טובים זה לזה, סדרי פסח ציבוריים ברחבי העיר שייערכו ביום שני בערב, הסדר הגדול ביותר יתקיים באולמי אורנים בכרמל הצרפתי, המחיר למשתתף הוא 30 שקל המהווים דמי רצינות

פורסם בתאריך: 18.4.24 07:55

החלה ההרשמה לסדרי פסח הציבוריים שמארגנת חב"ד חיפה ברחבי העיר שייערכו ביום שני, ערב פסח. "אנחנו לא רוצים שאנשים יישארו לבד בחג ללא אפשרות לציין את ליל הסדר", אומר מארגן הסדרים הרב יהודה גינזבורג.

הסדר הגדול ביותר יתקיים באולמי אורנים בכרמל הצרפתי, ושאר הסדרים יערכו בבית חב"ד באחוזה, במתנ"ס רמת בגין, בבית הכנסת המרכזי במרכז הכרמל, באולם בית הכנסת רמב"ם בנוה שאנן, במתנ"ס בית הספר הבונים ברמת חן ובישיבת חב"ד ברחוב ארלוזורוב בהדר.

למחרת (שלישי) מוזמן הציבור לבתי הכנסת של חב"ד, שם יחולקו כיפה, טלית וספר תפילות. בתי הכנסת של חב"ד הם ברחוב פרויד 4ב' באחוזה, ברחוב ישעיהו 4 בכרמל הצרפתי, בבית הספר איינשטיין ברמת אלמוגי ובבית הכנסת ברחוב כספי 11 בבת גלים.

המחיר למשתתף הוא 30 שקל המהווים דמי רצינות, והטלפון להרשמה הוא 04-6733737. "בשל הביקוש הרב אנחנו מבקשים מהציבור להקדים ולהירשם", מבקש גינזבורג. הסדרים נערכים בשיתוף עם עמותת תנהגו בנועם – תהיו טובים זה לזה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר