גשם (צילום: rfphoto/depositphotos.com)
גשם (צילום: rfphoto/depositphotos.com)

עומס חום כבד עד אחר הצהריים, ביום שני הגשם חוזר

השרב והרוחות המזרחיות יימשכו עד לשעות אחר הצהריים, ובהמשך יחדור בהדרגה אוויר קריר יותר ולח לאזור. מחר יירדו הטמפרטורות, ובסוף השבוע צפוי מזג אוויר נוח. ביום שני אחר הצהריים צפוי גשם בחיפה

פורסם בתאריך: 25.4.24 10:03

בזמן שהשרב משבש תוכניות רבות לחג, תחזית מזג האוויר לשבוע הבא מבשרת על גשם. היום יימשך עומס החום הקיצוני באזורנו עם טמפרטורות שיא של עד 37 מעלות ועם רוחות מזרחיות במהירות של עד 33 קמ"ש. אינדקס הקרינה (UV) יעמוד על 7 מתוך 11. כך נמסר מהשירות המטאורולוגי שאף הוציא אזהרה צהובה על עומס חום כבד בכרמל ובחופים מהשעה 12:00 ועד לשעה 17:00.

עוד נמסר מהשירות המטאורולוגי כי יתכנו מקרים של התייבשות או מכת חום, ייתכנו תנאים סביבתיים לא נוחים לחולים כרוניים, לאנשים הנמצאים בטיפול רפואי ולמבוגרים, ייתכנו תנאי עבודה קשים לאנשים העובדים מחוץ למבנים ממוזגים, ותיתכן פגיעה זמנית באספקת החשמל.

 

 

השירות ממליץ על כללי התנהגות בעומס חום כבד: בשעות השיא של החום מומלץ לשהות במקום מוצל ומאוורר או שיש בו מיזוג אוויר; מומלץ להקפיד לשתות מים בכמות ראויה; הנוהגים ברכב יעצרו מדי פעם להתרעננות; אם נדרש לצאת החוצה, יש להקפיד לחבוש כובע רחב שוליים וללבוש בגדים בהירים; אין להישאר או להשאיר אדם או בעלי חיים ברכב שאינו ממוזג ואשר חלונותיו סגורים. מומלץ שבני משפחה ושכנים יבדקו את שלומם של מבוגרים.

היום משעות אחר הצהריים יחדור בהדרגה אוויר קריר יותר ולח לאזור, וייעשה אביך. מחר הטמפרטורות יגיעו בשיאן ל-28 מעלות, והן יירדו בהדרגה בהמשך השבוע. ביום שבת מזג האוויר צפוי להיות נוח, והטמפרטורות ינועו בין 19 ל-23 מעלות. כאמור, ביום שני משעות אחר הצהריים צפוי גשם בחיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר