בית הכנסת "אהל אברהם" במרכז החינוך ליאו באק (צילום: שושן מנולה)
בית הכנסת "אהל אברהם" במרכז החינוך ליאו באק (צילום: שושן מנולה)

מדי ערב: תפילה לשלומם ולשחרורם של החטופים

במסגרת פרויקט "ספירת העומר" מזמינה קהילת "אהל אברהם" שבמרכז החינוך ליאו באק את הציבור לתפילה מיוחדת לשלומם ולשחרורם של החטופים השבויים בידי החמאס בעזה. התפילה מתקיימת מדי ערב בשעה 20:00 באמצעות הזום, ולאחריה נערך לימוד קצר הרלוונטי לתקופת העומר

פורסם בתאריך: 29.4.24 08:18

קהילת "אהל אברהם" שבמרכז החינוך ליאו באק מזמינה את הציבור החיפאי לפרויקט "ספירת העומר" שבמסגרתו תאמר תפילה מיוחדת לשלומם ולשחרורם של החטופים השבויים בידי החמאס בעזה. התפילה מתקיימת מדי ערב בשעה 20:00 באמצעות הזום, ולאחריה נערך לימוד קצר הרלוונטי לתקופת העומר (בין פסח, לאחר ליל הסדר, לשבועות – 49 ימים).

כמו כן, היום (שני), שביעי של פסח, בשעה 18:30 קהילת "אהל אברהם" מזמינה את הציבור לשמוע את שירת הים ולהיפרד מפסח באירוע שיתקיים בחוף דדו.

מארגנת הפרויקט הרבה אריאלה גרץ: "אנחנו נפגשים מדי ערב באמצאות הזום, מברכים על העומר ומתפללים לשלומם של החטופים ולשחרורם המהיר. ביחד איתנו משתתפות בפרויקט קהילות רפורמיות נוספות מרחבי הארץ, ונשמח מאוד שגם הציבור החיפאי מחוץ לאנשי הקהילה ישתתף איתנו בתפילות ובלימוד. זהו לימוד קצר מחוברת שכתב אותה אבי מורי הרב מיכאל גרץ, ובה לימוד מיוחד לכל יום. זה יכול להיות קטע מהתלמוד או מהמשנה או דברי חכמים. כולם יכולים להגיע ולהשתתף".

לחצו כאן לקישור בזום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר